اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

۱۱ اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی برای فارسی زبانان

استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی کمک زیادی به یادگیری این زبان می کند. مهارت های زبانی را می توانید از این طریق تقویت نموده و خود را برای زندگی در این کشور آماده سازید. حتی اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید باز هم باید برای تحصیل و زندگی در کشور آلمان با زبان آشنایی داشته باشید.

اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی

امروزه استفاده از برنامه های آموزشی متعدد در برنامه همه زبان آموزان قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی در این زمره قرار دارد. می توان گفت که این نرم‌ افزارها انقلاب بزرگی در زمینه آموزش زبان های مختلف به وجود آورده اند‌. درست است که این اپلیکیشن های آموزشی، یادگیری را راحت تر کرده اند اما مطمئنا باید همراه با منابع دیگر مورد استفاده قرار بگیرند‌. در ادامه تعدادی از این نرم افزار ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

۱٫     معرفی اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Drops

این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی برای افرادی مناسب است که بیشتر به یادگیری واژگان علاقه دارند. چون تمرکز این نرم افزار بیشتر بر روی کلمات و واژگان می باشد. طراحی این برنامه بسیار زیبا و جذاب است و با بازی های جالبی که دارد باعث یادگیری و حفظ کردن لغت ها می شود. طراحی بازی ها به این صورت است که به عنوان مثال تصویر ها را باید به معنای آن متصل کرد. نوع دیگر بازی این است که برای تمرین املا باید حروف درهم ریخته را مرتب کرده و به شیوه صحیح نوشت. بازی ها بسیار هیجان انگیز هستند و هر کدام حدود پنج دقیقه طول می کشد.

آموزش زبان آلمانی ملل

۲٫     اپلیکیشن چرب زبان

شاید بتوان گفت که بین انواع اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی که برای فارسی زبانان طراحی شده است، این نرم افزار در بهترین رتبه قرار دارد. این اپلیکیشن دارای محیط و معنای فارسی است و حدود هفت سال است که‌ روی زبان آلمانی کار می کند. نرم افزار چرب زبان بر خلاف سایر اپلیکیشن ها بدون اشتباهات معنایی و سایر مشکلات است چون تمام عیب ها را رفع نموده است. این اطمینان را به شما بدهیم که با استفاده از این اپلیکیشن می توانید بهترین و کاربردی ترین اصطلاحات، جملات و واژگان را همراه با تلفظ و معنی دقیق داشته باشید. ناگفته نماند که‌ با این نرم افزار مهارت های نوشتاری، شنیداری، گفتاری و خواندن زبان آموزان تقویت خواهد شد.

۳٫     آشنایی با اپلیکیشن Memrise

این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی همچون نرم‌ افزار Drops بر روی یادگیری لغات و واژگان تمرکز دارد. اما نکته مهم درباره این اپلیکیشن وجود راهنمای تلفظ است که با استفاده از آن شما این فرصت را دارید که تلفظ خود را ضبط نموده و متوجه اشتباهات خود شوید. از ویژگی های مهم دیگر این اپلیکیشن این است که تکرار ها کاملا فاصله دار هستند. در الگوریتم این برنامه آموزشی، زمان مرور هر واژه محاسبه و مشخص شده است.

۴٫     اپلیکیشن دولینگو Duolingo

در اپلیکیشن دولینگو، زبان آموزان می توانند با فعالیت های سرگرم کننده و بازی های جذاب زبان آلمانی را به هوبی یاد بگیرند. در واقع این برنامه آموزشی محبوب ترین اپلیکیشن به شمار می رود. نکته مهم این است که شما می توانید روند یادگیری خود را ردیابی و دنبال کنید. همچنین می توانید برای تکمیل فعالیت های روزانه خود یاد آورهایی را تنظیم نمایید و پس از این که مراحل مختلف را پشت سر می گذارید جایزه های درون برنامه ای به شما اهدا می شود.

۵٫     اپلیکشن Metalanguage

این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی صرفا برای زبان آموزان سطح مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد. محیط این برنامه فارسی است و دارای ترجمه فارسی می باشد. زیان آموزان سطح مبتدی می توانند از این برنامه آموزشی استفاده نمایند و ناگفته نماند که اشتباهاتی نیز در این برنامه وجود دارد. این اپلیکیشن بر روی یادگیری واژگان و عبارت های زبان آلمانی تمرکز دارد و پیشنهاد می کنیم بر روی گوشی خود نصب نمایید. این برنامه تنها برای سیستم اندروید طراحی شده و افرادی که آیفون دارند نمی توانند آن را نصب نمایند.

۶٫     آشنایی با اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Babbel

فعالیت های آموزشی در این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی بین ده تا پانزده دقیقه می باشد و کمک زیادی به یادگیری زبان آلمانی می کند. یادگیری زبان آلمانی با این برنامه کاملا سرگرم کننده بوده و زبان آموزان با تصاویر، بازی و سایر برنامه های سرگرم کننده، زبان یاد می گیرند‌. از قابلیت های جالب این برنامه امکان بر قراری تماس تصویری ایت. شما می توانید با معلمان زبان‌ تماس برقرار کرده و آموخته های خود را با آن ها در میان بگذارید. ناگفته نماند که برای استفاده از این اپلیکیشن بتید ماهانه مبلغی حدود دوازده یورو پرداخت کنید که واقعا بسیار ناچیز است.

۷٫     اپلیکیشن نصرت

یکی از اپلیکیشن های فارسی برای آموزش زبان آلمانی، اپلیکیشن نصرت است. این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی بر یادگیری مکالمه تاکید و تمرکز دارد. در این برنامه می توان به صورت تصویری مکالمات روزمره را یاد گرفت. هنگامی که این مکالمه آموزش داده می شود شما می توانید متن و ترجمه آن را روی صفحه گوشی خود مشاهده نمایید. این اپلیکیشن برای نسخه اندروید و آیفون طراحی شده است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.

۸٫     اپلیکیشن Bussu

برای افرادی که علاقه به یادگیری زبان آلمانی دارند اما به دلیل مشغله های کاری فرصت ندارند، این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی را پیشنهاد می کنیم. این برنامه رایگان بوده و کاربرد آن بسیار آسان است. نکته جالب این است که مدت زمان استفاده از این برنامه آموزشی تنها ده دقیقه در روز است. تمرین در این برنامه نکته مهمی به شمار می رود. روند آموزش با این برنامه قدری کند است اما شاید باور نکنید که در طول چندین هفته چقدر مطالب مفید را یاد گرفته اید.

۹٫     اپلیکیشن بیاموز

این برنامه آموزشی تنها برای اندروید طراحی شده و برای آیفون نمی توان آن را دانلود نمود. افرادی که به دنبال آموزش لغات و واژگان هستند می توانند این برنامه را نصب و استفاده نمایند. در این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی می توان کما بیش اشتباهاتی را مشاهده کرد که از نظر املایی، معنایی و تلفظ هستند. اما جدای از این اشتباهات روند آموزشی آن بسیار عالی است و ساختار گرامری، کاربرد آن ها و سایر نکات آموزش داده می شود.

۱۰٫  اپلیکیشن Der Die Das

این نرم افزار برای اندروید و آیفون قابل دانلود است و ما استفاده از آن‌ را برای تمام زبان آموزان آلمانی پیشنهاد می کنیم. این برنامه استفاده از حرف تعریف را به شما آموزش می دهد. نکات گرامری و قوانین مربوط به حروف ربط در این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین این فرصت را دارید گه گاه نحوه تلفظ کلمات را گوش داده و یاد بگیرید.

سخن پایانی

این دانشنامه را برای آشنایی بیشتر شما با انواع اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی به رشته تحریر در آورده ایم. امروزه یادگیری زبان بسیار راحت تر و جذاب تر شده است‌ چون برنامه های آموزشی متعددی وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها در کمال آرامش و لذت به یادگیری زبان پرداخت. اما علاقمندان به شرکت در دوره های حضوری آموزشگاه زبان ملل می توانند از طریق سایت، تلفن و به صورت حضوری برای ثبت نام و شرکت در کلاس ها اقدام نمایند.

5/5 - (2 امتیاز)