سکوبندی آزمایشگاهی تک نوع خاورمیانه چه مشخصاتی دارد؟

طراحی و تولید انواع سکوبندی آزمایشگاهی یکی از مهم ترین فعالیت های صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه است طی سالیان متمادی شرکت سعی داشته با بهترین کیفیت و مشخصات فنی منحصر به فرد همین طور طراحی و رنگ بندی زیبا خواسته های مشتریان محترم را برآورده و تامین نماید. سوابق کاری و حرفه ای ما همین طور همکاری با بیش از ۴۰۰ مرکز آزمایشگاهی بیمارستانی، درمانگاهی، دانشگاهی، صنعتی و تحقیقاتی، صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه را به شرکتی قدرتمند در این زمینه تبدیل کرده است.

همین طور رعایت استاندارهای ۱۷۰۲۵ و GMP در طراحی فضاهای آزمایشگاهی، صنایع پزشکی تک نوع خاورمیانه را از دیگر رقیبان متمایز میکند.

سکوبندی آزمایشگاه های این شرکت دارای مشخصات فنی متنوع میباشد که بنا به درخواست و نیاز و چگونگی مدیریت هزینه توسط کارفرما به ایشان پیشنهاد میگرد.

سکو بندی استنلس استیل L2S001
سکو بندی استنلس استیل L2S001

قیمت سکوبندی آزمایشگاهی

قیمت سکوبندی آزمایشگاهی در شرکت تک نوع خاورمیانه با توجه به استفاده از مواد درجه یک و ساخت عالی بسیار مناسب بوده و قابل رقابت با تمام رقبای داخلی و خارجی است.

برخی از مشخصات فنی سکوبندی های آزمایشگاهی تک نوع خاورمیانه به شرح زیر میباشد:

  • استحکام زیاد فریم یا همان کلاف کار که دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک میباشد که باعث ایجاد مقاومت در برابر خورندگی اسید و باز میشود.همین طور این کلاف دارای مقاومت بالا در تحمل بارهای وارده به ان میباشد به طوری که اسکلت ها در هر متر مربع ۲۵۰ کیلوگرم فشار را تحمل خواهند کرد.
  • استفاده از بهترین مواد در ساخت بدنه کمد ها
  • استفاده از یراق آلات و اتصالات مرغوب در دربهای کمدها
  • استفاده از رویه های متنوع مانند رویه های سرامیکی ضد اسید ، رویه گرانیت ، رویه های سنگ مصنوعی یکپارچه مقاوم به اسید نظیر کورین و کوارتز (از مزایای استفاده از رویه‌های یکپارچه می توان کاهش درزبندی و رفع آلودگی آسان، نصب آسان و زیبایی آن نام برد.) همین طور رویه های استیل ضد اسید و ضد زنگ اشاره کرد.

از محصولات دیگر شرکت تک نوع خاورمیانه :

سردخانه جسد

ترالی اورژانس

انواع قفسه استیل

هود لامینار

 

4.4/5 - (5 امتیاز)