اینستاگرام کرج

معرفی شهر کرج در اینستاگرام البرز

یکی از دسته هایی که مورد استقبال کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار گرفته است صفحه اینستاگرام شهرها و استان ها است که در کشور ما هم صفحات پرجمعیت و فعالی وجود دارد. البته محدوده جغرافیایی این پیج ها محدود به ساکنین آن شهرها نمی شود و معمولا افراد دیگر از استان های دیگر بنا به علایق شخصی به سراغ پیج اینستاگرامی شهرهای مورد علاقشان می روند.

البرز اینستا صفحه پرجمعیت و فعال اینستاگرام

استان البرز که در ۳۰ کیلومتری غرب استان تهران قرار دارد بعنوان استانی تشکیل شده از قومیت ها مختلف شناخته می شود، تنوع اقوام مختلف در استان البرز و مخصوصا شهر کرج به خوبی قابل مشاهده است. برخی البرز را خوابگاه ساکنین روزانه تهران میدانند ولی ساکنین البرز نظر دیگری دارند و مردم کرج بر این باور هستند که این شهر پاسخگوی تمام نیازهای خود هست و همجواریش با پایتخت موجب آسیب های اجتماعی و گسترش ناهماهنگ شهرهای استان البرز شده است.

البرز اینستا
البرز اینستا

همانطور که گفته شد در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحات مختلفی وجود دارد که به معرفی شهرهای ایران می پردازد و یکی از صفحات موفق معرفی استان البر پیج اینستاگرامی البرز اینستا است.

صفحه اینستاگرام کرج در کنار صفحه اینستاگرام تهران یکی از پیج های موفق و پربازدید است، که با قراردادن عکس های زیبا از شهر کرج، جاذبه های گردشگری این استان را به همه معرفی می کند و گاهی با قرار دادن اخبار هم شهری های را از اخبار شهر و استان با خبر می کند.

شما در کدام شهر سکونت دارید؟ شیراز ، اصفهان ، تبریز ، مشهد

شما صفحه اینستاگرام شهر خود را دارید؟

شما ادمین پیج اینستاگرام هستید؟ تمایل دارید استان، شهر و حتی روستای خود را در همینجا معرفی کنید؟

کار سختی در پیش ندارید ، کافی هست با ما ارتباط برقرار کنید. پس به صفحه تماس با ما خرید ناب مراحعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)