دمنوش لاغری دکتر مری

دمنوش لاغری دکتر مری

دمنوش های لاغری  دکتر مری (Dr MAry)

دمنوش لاغری دکتر مری لاغری را در ۲۱ روز به ارمغان می آورد. تفاوت دمنوش لاغری دکتر مری با دیگر دمنوش های لاغری موجود در بازار در مشخص بودن محتویات هر دمنوش ، استفاده از گیاهان طبیعی تازه ، و استفاده از ترکیبات چای سبز و چای اولانگ با کیفیت است. دمنوش دکتر مری از ترکیب چهارده ماده طبیعی و تازه تشکیل شده است.

این دمنوش گیاهی توسط متخصصین تغذیه دانشگاه تهران تهیه شده است و پس از ۳ سال تحقیق و آزمایش در ایران و استفاده از تجربه پزشکان تغذیه در کشورهای دیگر، طراحی و اجرا شده است.

طریقه مصرف دمنوش لاغری دکتر مری

دمنوش های لاغری دکتر مری به گونه ای طراحی شده است که هر بسته برای ٢١ روز کافی می باشد. این دمنوش ها به ترتیب از شماره یک تا هفت مصرف می شوند. از هر دمنوش ٩ عدد در بسته موجود می باشد که سه عدد در هر روز در میان وعده های صبح، بعداز ظهر و پیش از خواب مصرف می شوند.

دمنوش لاغری دکتر مری
دمنوش لاغری دکتر مری

ترکیبات تشکیل دهنده دمنوش دکتر مری :

دمنوش لاغری مری تی در ۲۱ روز به بدن شما ۱۴ ماده طبیعی لاغرکننده ، کاهنده چربی خون، ضد افسردگی ، تعدیل کننده دستگاه گوارش و القا کننده ی قند خون نرمال را ارائه می دهد. مهمترین ترکیب دمنوش لاغری دکتر مری ، چای سبز ( شماره یک تا سه) یا چای اولانگ ( شماره چهار تا هفت) می باشد.

۱) چای سبز یکی از سالمترین نوشدنیها می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان و دارای اثرات چربی سوزی، بهبود عملکرد مغز و ضد سرطان می باشد. چای سبز از طریق افزایش متابولیسم و نیاز انرژی بدن به میزان ۴ درصد و افزایش فرآیند سوختن چربی ها به میزان ١٧ درصد می تواند در کاهش وزن موثر باشد. همچنین چای سبز در کاهش چربی شکمی و سایز دور کمر نقش موثری دارد.

۲) چای اولانگ چای نیمه تخمیر شده است و محصولی بین چای سبز تخمیر نشده و چای سیاه بسیار تخمیر شده است. چای اولانگ بسیار معطر و دارای طعم و بویی دلپذیر است. چای اولانگ اثرات ضد دیابت، کاهش فشارخون و کاهش سطح کلسترول خون دارد و می تواند باعث افزایش ۴/٣- ٩/٢ درصد در متابولیسم بدن شود و جذب چربی را در روزه کاهش دهد. این چای خوش طعم آنزیم هایی را که مسئول سوختن چربی های ذخیره در بدن هستند را فعال می کند و تمامی این اثرات روند کاهش وزن را تسریع می کند.

سایر ترکیبات دمنوش لاغری دکتر مری در ادامه ذکر می شود:

۳) قهوه سبز همان قهوه کال و نرسیده است. کافئین موجود در قهوه سبز منجر به افزایش متابولیسم در حدود ٣ تا ١١ درصد شده که در فرآیند کاهش وزن موثر می باشد. همچنین باعث افزایش سوخت و ساز چربی در بدن و کاهش جذب چربی می شود.

۴) دارچین غنی از آنتی اکسیدان بوده و منجر به کاهش کلسترول و چربی خون می شود و اثرات ضد دیابت دارد. دارچین با مهار برخی آنزیم ها سرعت جذب نشاسته و قند را کاهش می دهد.

۵) زرشک سبب کاهش قند خون ناشتا می شود و می تواند کلسترول بد خون را به میزان بیست درصد کاهش دهد و در پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی و کاهش فشارخون نیز نقش داشته باشد.

۶) زعفران می تواند بر کاهش کلسترول خون، فشارخون و چربی خون موثر باشد و به درمان افسردگی نیز کمک کند.

۷) زنجبیل باعث کاهش قند خون ناشتا و کاهش هموگلوبین A1c و کلسترول بد می شود. همچنین در پیشگیری از سرطان و آلزایمر نقش دارد.

۸) گل گاوزبان دارای اثرات تقویت کننده عملکرد قلب و عروق و رقیق کننده جریان خون است.

۹) گل محمدی سبب افزایش قدرت قلب و بهبود عملکرد آن و کاهش فشارخون می شود. همچنین در کاهش قندخون بعد از غذا خوردن نقش دارد.

۱۰) لیمو سبب کاهش فشارخون می شود. همچنین دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی می باشد.

۱۱) نعناع اثرات بهبود دهنده دستگاه گوارش دارد.

۱۲) هل دارای اثرات آنتی اکسیدانی بوده و بر عملکرد دستگاه گوارش اثر بهبوددهنده دارد. همچنین در کاهش اشتها موثر می باشد.

۱۳) انیسون اثرات بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش دارد.

۱۴) بادرنجبویه دارای اثرات آنتی اکسیدانی می باشد و نقش محافظتی در برابر بیماریهای قلبی عروقی دارد و می تواند باعث کاهش چربی خون و کلسترول بد خون شود.

قیمت دمنوش لاغری دکتر مری

قیمت دمنوش لاغری دکتر مری در فروشگاه اینترنتی خرید ناب ۸۹ هزار تومان می باشد.

نام های دیگر دمنوش لاغری دکتر مری

دمنوش لاغری Dr Mary

دمنوش گیاهی مری تی

دمنوش گیاهی Mary Tea

4.2/5 - (4 امتیاز)