راهنمای خرید مکمل های بدنسازی و غذایی

راهنمای خرید مکمل های بدنسازی و غذایی

یکی از اهداف بزرگ قسمت بلاگ سایت خرید ناب معرفی کسب و کارهای موفق و البته راهنمای خرید انواع کالاها است، برهمین اساس امروز برخی نکات مهم را در قالب راهنمای خرید مکمل های بدنسازی و غذایی برای شما خواهیم گفت، پس با ما همراه باشید.

آنچه برای خریداران مکمل های غذایی و ورزشی اهمیت دارد، حفظ سلامتی بدن و کمک به بهبود سلامتی از طریق مکمل ها است. برهمین اساس باید مکمل های اصل و سالم مورد استفاده قرار گیرد، حالا با توجه به این توضیحات و با در نظر گرفتن قاچاق گسترده این کالاها چطور می شود از سلامت و اصالت مکمل های بدنسازی اطمینان حاصل کرد، راه تشخیص مکمل های اصل از تقلبی و قاچاق چیست؟

تشخیص مکمل اصل از تقلبی

تشخیص مکمل اصل از تقلبی
تشخیص مکمل اصل از تقلبی

حتما در سایت ها، کانال ها و صفحات اینستاگرام مطالب زیادی درباره نحوه تشخیص مکمل تقلبی از اصل دیده و خوانده اید، ولی آیا این راه ها قابل اعتماد هستند؟ اغلب مطالبی که در این باره وجود دارد تشخیص مکمل براساس نواقص چاپ لیبل، شکل بسته بندی و پلمپ است، ولی به راستی این راه ها برای تشخیص مناسب است؟

پاسخ منفی هست و دلیل آن کامل مشخص است، افرادی که اقدام به تولید کالای تقلبی می کنند با هر تغییر و یا پیدا شدن نواقصی خود را بروز می کنند تا بتوانند کالای خود را بجای کالای اصل راحت تر بفروشند.

بهترین راه برای خرید مکمل های بدنسازی و غذایی چیست؟

وقتی شما می خواهید مکمل بدنسازی را خرید کنید اول باید بدانید کدام مکمل برای بدن شما نیاز است، بعنوان مثال بدن شما برای افزایش حجم به پروتئین نیاز دارد یا مثلا هدف شما افزایش وزن و چاق شدن است و بدن شما به کربوهیدرات بالایی احتیاج دارد.

وقتی نیاز بدن خود را تشخیص دادید باید ببیند کدام نوع مکمل برای شما نیاز است، مثلا شما میخواهید افزایش حجم داشته باشید ولی از اینکه چربی دور پهلو و شکم بگیرید نگران هستید، پس شک دارید پروتئین وی خرید کنید یا آمینو ، اگر اطلاعات کاملی داشته باشید میدانید که باید آمینو بخرید ولی اگر اطلاعات شما کامل نیست پیشنهاد می کنیم حتما با یک کارشناس، پزشک تغذیه مشاوره کنید.

راهنمای خرید مکمل های بدنسازی و غذایی
راهنمای خرید مکمل های بدنسازی و غذایی

خوب حالا به قسمت مهم ماجرا میرسیم که خرید مکمل بدنسازی است، برای این منظور این سئوال پیش میاید که از کجا خرید کنید که هم قیمت خوبی داشته باشد هم شما از سلامت اجناسش مطمئن باشید.

اول باید نکته عرض گردد که هر مکملی خواستید بگیرید باید مجوز وزارت بهداشت ایران را داشته باشد و توجه کنید که تمام مکمل های بدنسازی و غذایی که وارداتی هستند باید کد اصالت کالا داشته باشند. شما با ارسال کد محرمانه اصالت کالا می توانید از سلامت کالا و قاچاق نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

حالا باید بدانید که طبق قوانین کشورمان تنها داروخانه ها می توانند مکمل های غذایی و ورزشی بفروشند، پس مربی باشگاه ، هم باشگاهی ، مغازه های مکمل فروشی هیچکدام گزینه های مناسبی نیست و فریب قیمت ها را نخورید، حتی طبق قوانین افراد نامبرده شده اجازه فروش مکمل های دارای مجوز وزارت بهداشت و دارای کد اصالت کالا را هم ندارند.

پس فقط و فقط داروخانه ها اجازه فروش مکمل های بدنسازی و غذایی را دارند.

اما همانطور که میدانید مشکل اغلب افراد این هست که تمرکز کالایی در تهران وجود دارد شما هرچه بخواهید در تهران پیدا می شود ولی در شهرهای دیگر کمتر پیدا می شود و گاهی اصلا پیدا نمی شود، وزارت بهداشت در تصمیمی بجا تمرکز را از تهران برداشته است و به برخی از داروخانه ها اجازه فروش اینترنتی داده است. تا این داروخانه ها بتوانند در سراسر کشور کالاهای کمیاب را بفروشند و ارسال کنند.

داروخانه آنلاین خرید ناب هم با دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت ایران و دریافت نماد اعتماد اقدام به فروش مکمل های بدنسازی و غذایی در سراسر کشور کرده است. شما می توانید با ورود به داروخانه آنلاین خرید ناب با کارشناسان سایت بصورت رایگان از طریق تلگرام و یا تلفنی مشورت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)