در هنگام خرید میز ناهار خوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در دنیای امروزی اطلاعات و داده‌ها به راحتی در دسترس قرار دارند و کمتر کاربری را پیدا می‌کنید که قبل از خرید یک محصول مشخصات و ویژگی‌های مربوط به آن را مطالعه نکند. اما ممکن است برای خرید هر محصولی ندانند که باید به چه ویژگی‌هایی اهمیت بیشتری دهند. ضمن اینکه نکاتی همیشه وجود دارند که ممکن است به شما کمک کنند خرید بهتری داشته باشید. 

میز ناهار خوری استیل یکی از محبوب ترین میز ناهار خوری هاست که در چیدمان دکوراسیون منزل استفاده می شود.

مقاومت استیل در برابر اب (زد زنگ) حرارت و خوردگی باعث شده است که میز غذاخوری استیل طولانی مدت و با کیفیت باقی بماند،

و زیبایی و لوکس بودن این میز ناهار خوری با پایه استیل طلایی و یا نقره ای باعث می شود که با هر دیزاین داخلی منزل سازگار باشد.

اگر خواستار یک دکوراسیون جذاب و لاکچری در محیط منزل و کار خود

هستید ، میز ناهار خوری استیل با طرح ها و ویژگی های بیشمار خود بهترین گزینه برای انتخاب شما عزیزان است.

ویژگی های میز ناهار خوری استیل

اولین مزیت میز استیل در برداشتن پایه های استیل و مدرن است. چون به مکانی که در آن قرار گرفته است؛ ظاهر بسیار شیکی میبخشد. انعکاس نور استیل زیبایی بی نهایتی در فضا منتشر می کند. ● همچنین پایه های استیل در این نوع میز غذاخوری باعث شده افراد از استحکام و قدرت آن در برابر ضربه و فشار، اطمینان کامل داشته باشند.

● اگر میز ناهار خوری انتخابی شما از نوع استیل باشد، به هیچ عنوان نباید نگران کثیفی، لکه، ترک خوردگی و خراش باشید. چرا که این ویژگی برای خانم ها اهمیت بالایی دارد.

● آلیاژ استیل کاملا ضد زنگ است. بنابراین افراد می توانند به راحتی از میز ناهارخوری استیل در آشپزخانه استفاده کنند.

● رنگ های آلیاژ استیل به گونه ای است که می توان با هر سبک و دکوراسیونی آن را تطبیق داد و به راحتی با سایر وسایل خانه ست کرد.(استیل طلایی و نقره ای براق و مات).

● خاصیت انعطاف پذیری بالا یکی دیگر از مزایای میز ناهارخوری استیل است. (چقرمگی به مقاومت یک ماده در برابر شکست گفته می شود)، همین امر موجب شده، استیل در تنوع بالایی از نظر طرح، مدل، ظاهر با مقاومت زیاد ساخته شود.

قیمت میز نهار خوری استیل

قیمت میز ناهار خوری استیل در بازار متفاوت است، یکی از مهمترین پارامتر هایی که بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد کیفیت و میزان استیل به کار رفته در ساخت این نوع از میز ها می باشد. میزی که در ساخت آن تنها از جنس استیل استفاده شده با میزی که بخشی از آن استیل است دارای اختلاف قیمت است. ابعاد و اندازه آن از دیگر فاکتورهایست که دامنه قیمت را می تواند کم و یا زیاد نماید؛ چرا که میز ناهار خوری هشت نفره از میز ناهار خوری چهار نفره قیمت بالاتری دارد. طرح، رنگ و شرکت سازنده از جمله مواردی هستند که می تواند قیمت میز ناهار خوری را نیز تحت شعاع خود قرار دهد.

ماهران برتر تولید کننده جدیدترین میز ناهار خوری پایه فلزی استیل طلایی و نقره ای با صفحه سنگ طبیعی ، چوب طبیعی ، ام دی اف طرح سنگ ، شیشه و …

امتیاز این مقاله