تیپ های پاییزی مناسب خانم ها

تیپ های پاییزی مناسب خانم ها

پوشیدن لباس مناسب و چگونه ست کردن لباس ها با هم باعث شده تا سوالی پر تکرار در ذهن ما به وجود آید. سوالی که بارها و بارها شنیده و از خود پرسیده اید که لباس چی بپوشم. این سوال زمانی سخت تر می شود که شما تیپ و استایل مناسب با همان فصل را خواستار باشید که در دو مقاله شیک پوشی خانم ها در بهار و تابستان و شیک پوشی آقایان در تابستان ، فصل گرما را مرور کردیم. یک فنجان چای برای خود بریزید و در کنار ما در مجله اینترنتی خرید ناب باشید تا در این خصوص نکاتی را با هم مرور کنیم.

شروع پوشش پاییزی مناسب خانم ها

در فصل پاییز هوا رو به سردی می رود از این رو بهتر است شما از لباس های گرم نظیر ژاکت و بارانی دخترانه و مانتوی پاییزه و هودی و سویشرت و … در پوشش خود استفاده کنید که بعد از پوشیدن هر یک از این لباس ها باید آن ها را به شیوه ای درست با اکسسوری ها و سایر لباس هایتان ست نمایید.

ژاکت

پوشیدن ژاکت بافتنی در روزهای سرد حسی از گرما و راحتی به شما می دهد. ژاکت های بافتنی را می توانید روی لباس های تنگ بپوشید و حتی با مدل های مختلف شلوار و کفش ست کنید.

ژاکت بافتنی
ژاکت بافتنی

مثلا می توانید یک ژاکت سفید بلند را روی یک لگ بپوشید تا یک استایل شیک داشته باشید. ترکیب لباس های بافتنی گشاد مثل ژاکت در بالاتنه با لباس های تنگ مثل شلوار چرم و جین تنگ در پایین تنه همیشه یک ترکیب زیبا و متعادل به وجود می آورد مخصوصا اگر شما پاهای کشیده و زیبایی داشته باشید و دوست داشته باشید با پوشیدن یک شلوار چرم تنگ زیبایی آن ها را بیشتر نشان دهید.

کفش مناسب پاییز

کفش های پاییزه باید در روزهای بارانی از پاها مراقبت کنند. از آنجایی که در این فصل کفش های پوشیده بیشتر مد نظر می باشند، بوت ها طرفداران بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند. این کفش ها اگر با جنس مناسبی مانند چرم کار شده باشند علاوه بر دوام گرمایی بالا، حس مطبوعی به پاها می بخشند. بیشتر این مدل از کفش ها در ست لباس پاییزی با شلوارهای جین و کتان هماهنگی چشمگیری دارند.

ست کردن پاییزی

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از بارانی یا مانتوی پاییزه در پوشش خود استفاده کنید می توانید این طرح لباس ها را به همراه کفش یا بوت ساق دار بپوشید همچنین اگر هودی یا تیشرت را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است طرح سایر لباس هایتان را هم اسپرت انتخاب نمایید تا یک استایل اسپرت پاییزه متفاوت و جذاب داشته باشید علاوه بر این برای تکمیل جذابیت استایل اسپرت می توانید از کفش های کتانی و اسپرت در پوشش تان استفاده کنید.

رنگ های مناسب جهت تیپ و استایل پاییزی

انتخاب رنگی مناسب برای لباس های پاییزه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید از رنگ های پاییزی نظیر زرد و طیف های مختلف رنگ قهوه ای و نارنجی و قرمز و سایر رنگ های گرم در پوشش تان استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید تیپی جذاب داشته باشید می توانید رنگ های پاییزه نظیر قهوه ای و نارنجی و زرد را در پوشش تان با یکدیگر ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید ست لباس پاییزه تان خاص تر به نظر برسد می توانید در کنارهای رنگ های گرم از رنگ های خنثی نیز استفاده کنید.

ترکیبات رنگی مناسب پاییز

رنگ های پیشنهادی را در قسمت بالا ملاحظه کردید که شاید دوست داشته باشید رنگ های دیگری را امتحان کنید و در استایل و پوشش خود بکار بگیرید. این ترکیب رنگ ها باعث می شود جذابیت پوشش شما دو چندان شود و برای اینکه بدانید کدام ترکیب رنگ ها با هم جذابیت بیشتری دارد ، چند مورد را با شما در میان می گذاریم.

ترکیبات رنگی مناسب پاییز
ترکیبات رنگی مناسب پاییز

این ترکیبات عبارتند از:

زرد و طوسی

خردلی ، مشکی ، آبی دریایی

سبز زیتونی و آجری

قهوه ای و خردلی

خردلی ، مشکی و جین

صورتی ، سبز و خاکستری

شرابی بورگاندی و مشکی

مرجانی و آبی دریایی

صورتی کم رنگ ، آبی ، طوسی

بهترین ترکیب رنگ لباس پاییزی

صورتی ، سبز و مشکی

آبی دریایی ، قهوه ای مایل به زرد و سبز زیتونی

سبز جنگلی و نارنجی

صورتی و قرمز

دامن هایی با دوخت چهارخانه

اگرچه دامن چهارخانه طرحی ساده و یکرنگ داره اما با رودوزی‌ها و دوخت‌های رنگی روی دامن، به چهارخانه تبدیل می‌شود.

میتوان دامن رو  با بافت های راه راه و بوت های بلند ست کرد. این استایل مخصوصا با رنگ‌های قهوه ای و شتری برای پاییز فوق العاده جذاب هست و برای مهمانی ها  یک انتخاب مناسب هست.

کیف های مناسب فصل پاییز

وقتی نوبت به استایل های فصلی می رسد کم تر کسی به کیف ها توجه می کند. اما کیف ها هم استایل فصلی دارند و باید مناسب فصل آن ها را انتخاب کرد. حالا که در آغاز فصل پاییز هستیم باید کیف های مناسب پاییز را انتخاب و تهیه کنیم.

کیف های مناسب فصل پاییز
کیف های مناسب فصل پاییز

این کیف ها عبارتند از:

کیف های سطلی

این کیف ها از مدل های جدید بوده و کوچک اما جادار هستند و به صورت دوشی استفاده می شوند و گزینه مناسبی برای فصل پاییز هستند. مدل های ساده و بدون تزئین این کیف ها که معمولا چرمی هستند بهترین گزینه برای خرید پاییزی شماست.

کیف مد روز

این کیف بیشتر از آن که کاربردی باشد جنبه فشن دارد و استفاده مجلسی و رسمی دارد. این نوع کیف ها را می توانید هم با تیپ مجلسی و هم راحتی خود استفاده کنید ولی خیلی روی جنبه کارکردی آن حساب باز نکنید.

کیف سفری

این نوع کیف معمولا کوله پشتی است و نام ان به این دلیل انتخاب شده که می توانید در سفر ها و گردش های آخر هفته از آن استفاده کنید بدون این که برایتان مزاحمتی داشته باشد.

کیف بزرگ

 این کیف همان طور که از اسمش پیداست بزرگ و جادار بوده و به صورتی دوشی یا دستی حمل می شود. این کیف ها مدل های مختلفی دارند که بنا به سلیقه و استایل خود می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید ولی داشتن یکی از آن ها حتما ضروروی است.

کیف کوچک

زمانی که می خواهید بیرون بروید و به جز کیف پول و تلفن همراه خود چیز دیگری لازم نخواهید داشت بهترین گزینه یک کف دوشی کوچک و شیک است که بهتر است ساده و تک رنگ و با رنگ های خنثی انتخاب شود تا با همه لباس های شما هماهنگ باشد.

کلام پایانی

برای پیروی از مد، هیچ محدودیتی وجود ندارد. می توانید آن دسته از مدل لباس‌هایی را که با اندام و سلیقه شما مطابقت دارد انتخاب کنید. البته انتخاب باید با توجه به استایل، رنگ پوست و فرم اندام، بودجه و سلیقه شخصی صورت بگیرد. اگر پیشنهادی برای تیپ های پاییزی دارید با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)