شیک پوشی خانم ها در بهار و تابستان

شیک پوشی خانم ها در بهار و تابستان

همانطور که در گذشته مقاله ای با عنوان راهنمای شیک پوشی آقایان در تابستان را با شما به اشتراک گذاشتیم، می خواهیم به شیک پوشی خانم ها در فصل گرما هم بپردازیم و از شما دوستان دعوت می کنیم با مجله اینترنتی خرید ناب همراه باشید.

داشتن یک تیپ و استایل شیک و مناسب از جمله دغدغه‌های خانم‌ها در تمام فصول است که هم به نحوه لباس پوشیدن خود اهمیت می‌دهند که صد البته در بهار و تابستان، حساسیت شیک پوشی بیشتر هم می شود و خوشبختانه تنوع پوشاک خانم ها و استفاده از رنگ ای روشن و شاد کمک بیشتری به شیک پوشی شما خواهد کرد.

لباس‌های ارگانیک برای خانم های شیک پوش

بهترین گزینه‌های ممکن برای تابستان لباس‌های نخی و کتانی است که برای فصل گرم بسیار مناسب می‌باشد. مطمئناً بارها شنیده‌اید که لباس‌های نخی و کتان در هوای گرم بسیار عالی عمل می‌کنند؛ دلیل این پیشنهاد هم به این خاطر است که این لباس‌ها مانع تعرق شدید می‌شوند و جلوی اکسیژن ‌رسانی به پوست را هم نمی‌گیرند.

اما این بار می‌خواهیم محصولات تازه‌ای به شما معرفی کنیم که برای خانم‌های شیک پوش بسیار طبیعی‌تر و سالم‌تر از پیش می‌باشند. لباس‌های ارگانیک، در واقع محصولاتی هستند که بدون استفاده از مواد شیمیایی تهیه شده‌اند. پارچه‌های ارگانیک هم به همین نحوه تولید می‌شوند. شما با پوشیدن این لباس‌ها و با استفاده از بافت طبیعی نخی و خنک آن، نه تنها در فصل تابستان گرمتان نمی‌شود، بلکه می‌توانید مطمئن باشید این طبیعی بودن با استفاده از مواد طبیعی به‌دست آمده است.

همواره تلاش کنید که برای ساعاتی که بیرون از خانه هستید از مانتو، شلوار و شال نخی خنک استفاده کنید. دقت کنید هر چه‌قدر که رنگ‌ها روشن‌تر باشند، بیشتر مانع از حس کردن گرما خواهند شد. بنابراین سعی کنید از این رنگ‌ها استفاده کنید. البته امسال نیز رنگ‌های بنفش، زرد، صورتی، قرمز و نارنجی مد شده‌اند. می‌توانید از این رنگ‌ها در ظاهرتان کمک بگیرید و خود را برای لذت بردن از تابستان آماده کنید.این لباس‌ها مانع تعرق شدید می‌شوند و جلوی اکسیژن‌رسانی به پوست را هم نمی‌گیرند.

لباس‌های ارگانیک برای خانم های شیک پوش
لباس‌های ارگانیک برای خانم های شیک پوش

سلیقه و نوآوری در شیک پوشی

اینکه در روزهای بهار و تابستان باید سراغ رنگ های روشن بروید یک قاعده همیشگی است، اما اینکه سراغ چه رنگ های روشنی بروید و چطور آن ها را کنار هم قرار دهید تا ظاهری متفاوت داشته باشید از آن قاعده هایی است که اجرا کردنش کمی سلیقه و مقداری نوآوری لازم دارد. پیشنهاد ما برای متفاوت بودن ترکیب دو رنگ زرد روشن و آبی کم رنگ است. دریاره شلوار، پیشنهاد ما یک شلوار ساده تک رنگ به رنگ آبی اما از نوع بسیار روشن است. البته شما می توانید به شلوارهای گل دار آبی هم فکر کنید.

کفش پیشنهادی ما یک کفش ساده به رنگ آبی است. قاعدتاً رنگ کیفتان هم فارغ از طرحش باید تونالیته ای از رنگ آبی باشد. پس فقط به یک ساعت نیمه اسپرت با صفحه و بند سفید نیاز دارید تا ظاهر تابستانیتان از هر نظر تکمیل شود.

حالا نوبت می رسد به روسری. از آنجا که مانتوی شما طرح و نقشه ای ندارد دستتان برای انتخاب روسری آزاد است. شما می توانید به انتخاب شال یا روسری های شلوغ و پر نقش و نگار فکر کنید البته مشروط بر آنکه طرح و رنگ آن درست مثل روسری، ترکیبی از رنگ های زرد و آبی را در خودش داشته باشد.

اهمیت کلاه برای خانم‌های شیک پوش

همان‌طور که می‌دانید تابش آفتاب در تابستان به مرور و روزبه‌روز گرم‌تر و تندتر می‌شود و همه را کلافه می‌کند. اما مطمئناً پوست ما نیز در این بین اذیت شده و در سکوت کلافه خواهد شد.

البته برای غلبه بر این کلافگی، علاوه بر کرم‌های ضدآفتاب با اس.پی.اف. مناسب، دو گزینه دیگر نیز وجود دارد. عینک آفتابی و کلاه. با این حال، اغلب خانم‌ها استفاده از کلاه را زیاد جدی نمی‌گیرند و بیشتر از عینک آفتابی استفاده می‌کنند، اما غافل از این‌که کلاه نیز درست و به اندازهٔ عینک آفتابی مهم می‌باشد. درنظر داشته باشید که استفاده همزمان از کرم ضدآفتاب و کلاه آفتابگیر باعث می‌شود تا سلامت پوست صورت‌تان را بیش از پیش تضمین کرده باشید.

اهمیت کلاه برای خانم‌های شیک پوش
اهمیت کلاه برای خانم‌های شیک پوش

البته آفتاب تند در مراحل اولیه می‌تواند سبب ایجاد سوختگی و کک و مک و در مراحل بعدی حتی ایجاد سرطان پوست شود. اما امروزه بسیاری از دستفروش‌ها، عینک‌های آفتابی ارزان‌قیمت می‌فروشند و البته بسیاری از مردم نیز برای اینکه متنوع باشند، از این عینک‌ها استفاده می‌کنند. باید بدانید که داشتن یک عینک آفتابی استاندارد از داشتن ۱۰ تا عینک غیراستاندارد، بهتر و سالم‌تر می‌باشد. شیشه‌های نامناسب باعث می‌شوند تا نور بر روی یک قسمت از قرنیه متمرکز شود و سبب آسیب‌دیدگی‌هایی جدی به چشم شود.

عینک آفتابی

با توجه به شکل و فرم صورتتان می توانید عینک آفتابی مناسب با فریم هم رنگ با ساعت، کیف و یا صندل و کفشتان تهیه کنید که زیبایی تیپ شما را دو چندان خواهد کرد و اگر عینک های ساده دوست دارید، حتما از عینک هایی استفاده کنید که محبوبیت عمومی دارد و برای مثال می توان به عینک های خلبانی اشاره کرد در بین خانم و آقایان بسیار محبوب بوده و جذابیت زیادی دارد. با این وجود هر مدل عینک آفتابی که انتخاب می‌کنید از استاندارد بودن شیشه‌های آن که به معنای جلوگیری از عبور اشعه‌های فرابنفش نوع A و B است مطمئن شوید.

عینک آفتابی
عینک آفتابی

صندل‌های کلاسیک دوبندی

هیچ کس دوست ندارد در تابستان عرق کند. این امر باعث می شود که این فصل از سال بهترین زمان برای استفاده از صندل های مختلف باشد ، به خصوص صندلی های دو بندی کلاسیک که در طول سال ها ثابت کرده اند که متناسب با هر نوع و ظاهر مناسب هستند.

این صندلی های سبک و پاشنه بلند نه تنها از گرم شدن بیش از حد پاها جلوگیری می کنند ، بلکه باعث می شوند پاهای شما بلندتر به نظر برسد.

البته فراموش نکنید که هر کفش یا صندل باید پاشنه استاندارد داشته باشد و پاشنه بلندتر از حد معمول به کمرتان فشار وارد کرده و باعث بروز مشکلات زیادی خواهد شد و این مورد برای صندل یا کفش های فاقد پاشنه یا پاشنه کوتاه تر از استاندارد نیز صدق می کند.

جواهرات و زیورآلات با رنگ‌های طبیعت

یکی از ترفندهای شیک‌پوشی در تیپ تابستانی شیک و خنک کنار گذاشتن جواهرات و زیورآلات مشکی و استفاده از رنگ‌های نزدیک به زمین و طبیعت است. النگو، دستنبد، گوشواره و گردنبند به رنگ‌های آبی، طلایی، صورتی، قهوه‌ای، سبز و زیورآلاتی که سنگ فیروزه، کوارتز، یافوت و یشم دارند بهترین انتخاب برای فصل یک تیپ تابستانی شیک هستند. این رنگ‌های طبیعی و شاد با رنگ‌هایی که برای لباس‌های تابستانی انتخاب می‌کنید به زیبایی ست می‌شوند.

اکسسوری ها و کیف های مناسب برای فصل تابستان

اکسسوری های زیادی از جنس های متفاوت برای افراد شیک پوش وجود دارد. که هرکدام برای موقعیت های خاصی مناسب اند. مثلا در تابستان نباید از اکسسوری هایی از جنس فلز استفاده کرد چون این اکسسوری ها در معرض آفتاب داغ شده و باعث اذیت و سوختن پوستتان می شود و جلوه ی زیبای آن را از بین می برند.

همچنین در تابستان کوله ها و کیف های بزرگ را باید فراموش کرد و از کیف های دوشی که اصطلاحا در برخی جاها کیف پستچی هم نامیده می شود استفاده کرد. چون سبک تر و راحت تر هستند.

همچنین استفاده از عطرهای خنک را هم نباید فراموش کرد، در تابستان از عطرهای شیرین باید دوری کرد در عوض از عطر های سرد و ملایم با اسانس گیاه و میوه می توان استفاده کرد.

تیپ تابستانه خانم ها
تیپ تابستانه خانم ها

در خاتمه باید این نکته را متذکر شویم که پوشش و انتخاب رنگ لباس ها یک سلیقه شخصی است که مجله اینترنتی خرید ناب سعی ندارد دخالتی در آن داشته باشد و این مطلب صرفا جهت آشنایی با قواعد مرسوم در انتخاب تیپ مناسب است و امیدواریم در این راستا موفق عمل کرده باشیم.

امتیاز این مقاله