رنگ ترند سال ۲۰۲۳

رنگ ترند سال ۲۰۲۳

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۳ اکثر افراد به دنبال رنگ سال هستند تا بتوانند رنگ لباس، دکوراسیون منزل و …را  با آن ست نمایند بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال رنگ سال ۲۰۲۳ هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما در مجله اینترنتی خرید ناب باشید.

پنتون

پنتون یا پانتون (Pantone) نام شرکتی است که منبع معتبر و مشهور جهانی در زمینه رنگ است. بیش از ۴۰ سال است که پنتون با محصول ات، خدمات و تکنولوژی خود الهام بخش متخصصین طراحی در شناسایی رنگ‌ها و ایجاد خلاقیت است و از ۲۰۰۰ به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال، شهرت جهانی دارد.

این شرکت بیشتر به دلیل سیستم تطبیق پنتون (PMS) شناخته شده است، یک فضای رنگی اختصاصی که در صنایع مختلف، به ویژه طراحی گرافیک، طراحی مد، طراحی محصول، چاپ و تولید و پشتیبانی از سیستم‌های مدیریت رنگ از طراحی تا تولید استفاده می‌شود. فرمت‌های فیزیکی و دیجیتالی، در میان مواد روکش دار و بدون پوشش، پنبه‌ای، پلی استر، نایلون و پلاستیک تولید شده‌اند.

رنگ سال ۲۰۲۳

سایت رسمی پنتون رنگ سال ۲۰۲۳ را با الهام از نماد قدرت، شجاعت و سرزندگی ، سایه از رنگ قرمز را با نام Viva Magenta 18-750 انتخاب کرد.

این شرکت به مدت دو دهه است که رنگ های سال را بر اساس معیار های خاص انتخاب میکند تا شما بتوانید آن سال رنگ لباس ، دکوراسیون منزل و… خود را ست کنید.

رنگ سال 2023
رنگ سال ۲۰۲۳

این رنگ که به نام ویوا مجنتا انتخاب شده است ریشه آن از طبیعت الهام گرفته شده است.

چرا Viva Magenta به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب شد

به گفته مدیر اجرایی مؤسسه پنتون، این رنگ به این دلیل انتخاب شده است که برای یک جهان نامتعارف به یک رنگ نامتعارف نیز نیاز داشتیم. این رنگ می تواند به ما و فعالان صنعت مد چشم اندازی جدید ارائه کند. Viva Magenta به عنوان طیفی از رنگ قرمز، احساس قدرت را به بیننده منتقل می کند.

اما قرار نیست این احساس قدرت حالتی منفی و تهاجمی داشته باشد. به همین دلیل Viva Magenta در دل خود اندکی بنفش و ارغوانی تیره نیز دارد. به همین دلیل شما می توانید آن را سرخابی قرمز نیز در نظر بگیرید. رنگ سال ۲۰۲۳ قرار است با انرژی و نشاط، روی دیگری از قدرت را به ما نشان دهد. در حقیقت حسی که این رنگ منتقل می کند، همان چیزی است که همه ما برای آینده ای خوش بینانه تر به آن نیاز داریم.

رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ سال

Viva Magenta یا قرمز پرشین رنگی بین قرمز و آبی می باشد که طول موجی نداشته و از ترکیب دو رنگ اصلی به وجود می آید که نه ارگانیک و نه مصنوعی است که با معرفی رنگ سال ۲۰۲۳ می توان آن را در تیره ترین طیف رنگ قرمز و سرخابی گذاشت  که با کمی دقت در این رنگ اندکی رنگ بنفش نیز در آن مشاهده می شود که در واقع جزو خاص ترین رنگ هایی می باشد و  برای داشتن استایل شیک گزینه بسیار مناسب است از این رو، برای اینکه بتوانید بهترین رنگ ها را به این رنگ زیبا  اضافه کنید  بهتر است با رنگ های مکمل و رنگ های متضاد با رنگ سال ۲۰۲۳ آشنا شوید.

رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ سال

ست رنگ سال با مشکی

همانطور که شما دوستان و همراهان مجله اینترنتی خرید ناب می دانید، رنگ های مشکی و سفید را می توان با رنگ های زیادی ست کرد و در ادامه در مورد ست کردن رنگ مشکی با رنگ سال ۲۰۲۳ بیشتر توضیح می دهیم.

استفاده از رنگ مشکی جهت ست با این رنگ سال مناسب می باشد  که با استفاده از این دو رنگ می توان استایل جذابی داشته باشید زیرا، هر دو نماد قدرت و البته رمز و راز هستند  و همچنین ترکیب این دو رنگ برای محیط های رسمی مانند محیط کار و مهمانی ها گزینه عالی می باشد.

خاکستری را فراموش نکنید

اگر به نظر شما رنگ مشکی بیش از حد تیره است، می توانید خاکستری را جایگزین آن کنید. رنگ سال ۲۰۲۳ به عنوان یک رنگ پر شور و حرارت، در کنار یک رنگ خنثی مانند خاکستری، می درخشد. فراموش نکنید استفاده از رنگ Viva Magenta در انتخاب اکسسوری می تواند راهکاری هوشمندانه برای ایجاد تغییرات جزئی اما موثر در استایل شما باشد. اگر به طور کلی به رنگ های تیره و استایل ساده علاقه دارید، ترکیب خاکستری و سرخابی قرمز بدون اینکه استایل شخصی شما را بر هم بزند، ظاهری جدید به شما می بخشد. خاکستری روشن نیز رنگ مناسبی است برای اینکه بتوانید رنگ سال ۲۰۲۳ را با یک رنگ روشن ست کنید.

ست رنگ سال با سبز تیره

اگر شما نیز به رنگ های شاد و متفاوت علاقه دارید می توانید رنگ سبز تیره را با رنگ سال ترکیب نمایید  برگرفته از طبیعت می باشد و استایل تان را جذاب تر نشان می دهد  همچنین می توانید از سبز کلاسیک نیز استفاده کنید که در سال گذشته به عنوان سبز ترندی معرفی شد و البته اکسسوری های طلایی رنگ بهترین رنگ برای این استایل می باشند.

ست با رنگ هم خانواده سال

در طیف رنگ سال بنفش، قرمز گلی و صورتی وجود دارد  و می توانید سرخابی قرمز را با تمام رنگ های هم خانواده ست نمایید و در واقع این رنگ متفاوت به شما کمک می کند تا خلاقیت خودتان را در یک استایل تک رنگ نشان دهید.

کلام پایانی

امیدواریم با کمک مطلب گفته شده در مجله اینترنتی خرید ناب به خوبی با رنگ سال آشنا شده باشید و بتوانید آن را به راحتی ست کنید و زیبایی استایل تان را چندین برابر کنید.

5/5 - (2 امتیاز)