لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو در خانه

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی صورت، ابروها هستند. ابروها نقش اساسی در زیبایی چهره و به خصوص زیبایی چشم‌ها دارند. بهترین اقداماتی که می‌توان برای زیبایی ابروها در خانه انجام داد، پرپشت کردن و لیفت ابرو است. لیفت ابرو باعث پهن‌تر شدن و آراستگی ابروهای شما می‌شود.

انجام لیفت ابرو در خانه کار سختی نیست و شما با خواندن این مطلب در مجله اینترنتی خرید ناب، می‌توانید لیفت ابرو را یاد بگیرید و در منزل انجام دهید. با این‌ کار شما هم در زمان و هم هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی صورت، ابروها هستند. ابروها نقش اساسی در زیبایی چهره و به خصوص زیبایی چشم‌ها دارند. بهترین اقداماتی که می‌توان برای زیبایی ابروها در خانه انجام داد، پرپشت کردن و لیفت ابرو است. لیفت ابرو باعث پهن‌تر شدن و آراستگی ابروهای شما می‌شود.

 انجام لیفت ابرو در خانه کار سختی نیست و شما با خواندن این مطلب، می‌توانید لیفت ابرو را یاد بگیرید و در منزل انجام دهید. با این‌ کار شما هم در زمان و هم هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

لیفت ابرو چیست؟

واژه لیفت برگرفته از یک کلمه انگلیسی است که به معنای بالا‌بردن بوده و امروزه لیفت ابرو به معنای انجام هرگونه اقدامی جهت بالاتر‌بردن ابروها گفته می‌شود. درواقع فرایند لیفت‌کردن روشی برای حالت‌دادن به ابرو است و تاثیر بسیار ملموسی روی زیبایی چهره بانوان دارد.

لیفت ابرو
لیفت ابرو

لیفت ابرو با کتیرا

یک بند انگشت کتیرا + مقداری آب را به خوبی مخلوط کرده و ترکیب بدست آمده را با با قلمو یا ریمل تمیز به آرامی بر روی ابروی خود قرار داده و تارهای ابرو را به فرم دلخواه خود به سمت خارج بکشید.

این روش بسیار راحت است و به راحتی تا چندین ساعت ابروهایی مرتب، خوش فرم و لیفت شده را خواهید داشت.

لیفت با ژل ابرو

با افزایش طرفداران این ترند آرایشی، برندهای مختلفی به تولید محصولی برای انجام این تکنیک اقدام نمودند. تا این که محصولی با عنوان ژل ابرو به بازار معرفی شد. این محصول توانست تا حد زیادی توجه‌ها را به خود جلب کند. به طوری که امروزه به عنوان یکی از محصولات مهم در آرایش به کار می‌رود.
اگر می‌خواهید آرایش تابستانی زیبایی داشته باشید، با استفاده از این محصول نگران از بین رفتن حالت ابروها نباشید.

طرز استفاده

برای استفاده از این محصول باید ابتدا فرم ابروهای خود را تعیین کنید. در این مرحله اگر ابروهای شما نیاز به اصلاح فرم دارد، می‌توانید آن را با مدادهای ابرو تصحیح کنید.

بعد از تعیین فرم ابرو، برس ژل را آغشته به مواد داخل ظرف کنید. سعی کنید میزان مایعی که برمی‌دارید به قدری زیاد نباشد که هدایت آن از کنترل خارج شود.
مقدار کمی از مواد را به وسیله برس روی ابروها بکشید و در جهت بالا آن‌ها را حالت دهید.
چند لحظه اجازه دهید مواد خشک شود.

لیفت ابرو در خانه با وازلین

کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنید که در آن وازلین وجود نداشته باشد، زیرا این ماده مصارف بسیار زیادی برای پوست، مو، مژه و ابرو دارد و در موارد مختلفی به کمک شما می‌آید. استفاده از آن روی ابرو‌ها هم باعث می‌شود تارهای ابرو نرم و نازک، بسیار ضخیم‌تر و خوش‌فرم‌تر به نظر بیایند و در جای خود کاملا تثبیت شوند.

همچنین وازلین با ترکیبات فوق‌العاده خود باعث حفظ رطوبت در ابروها شده و از ریزش و کم پشت‌شدن آن‌ها هم جلوگیری می‌کند. لیفت ابرو در خانه با استفاده از وازلین بسیار ساده است و با صرف زمان کوتاهی می‌توانید بهترین نتیجه ممکن را حاصل کنید.

برای لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی وازلین، کافی است ابتدا در یک ظرف کوچک و مناسب یک قاشق چایخوری وازلین را به همراه چند قطره روغن کرچک و درصورت امکان مقداری از سایه ابرو پودری مخلوط کنید. این ترکیب را تا جایی هم بزنید که یک ماده خمیری‌شکل داشته باشید.

حالا می‌توانید با استفاده از یک براش ابرو تمیز و نرم خمیر آماده‌شده را روی ابرو‌هایتان بزنید و هر حالتی که دوست دارید را به آن بدهید. توصیه می‌کنیم برای کسب نتیجه بهتر از این روش، آن را هر شب روی ابروهای خود بزنید و اجازه دهید تا صبح باقی بماند.

پس از مدتی به شکل ملموسی نتیجه لیفت ابروهای خود را خواهید دید. لازم است بدانید اضافه‌کردن مقداری از روغن‌های طبیعی مانند روغن کرچک به این ترکیب، باعث تقویت رشد و ضخیم‌تر‌شدن ابروهای شما خواهد شد.

لیفت ابرو در خانه با عسل

یکی دیگر از مواد طبیعی که برای لیفت ابرو به کار می رود عسل است. البته نمی توان عسل را به تنهایی روی ابروها مالید بلکه لازم است تا در منزل ترکیباتی طبیعی از عسل را تهیه کنید سپس با دقت زیادی آن ترکیبات را روی ابروها بمالید.

البته چون عسل خیلی طبع گرمی دارد ممکن است که در پوست های حساس ایجاد التهاب و خارش کند به همین دلیل مجله اینترنتی خرید ناب بیشتر ترکیب عسل و آبلیمو را برای لیفت ابرو پیشنهاد می کند.

لیفت ابرو با ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی از بهترین محصولات طبیعی برای لیفت ابرو در خانه است. چون آلوئه ورا دارای ترکیبات مؤثری جهت تقویت پوست و مو می باشد. به همین دلیل برای حالت دهی و بالا بردن ابروها زیاد استفاده می شود.

لیفت ابرو با ژل آلوئه ورا
لیفت ابرو با ژل آلوئه ورا

البته بهتر است مقداری از ژل آلوئه ورا را با چند قطره روغن نارگیل و روغن رزماری مخلوط کنید تا یک خمیر یکدستی به دست آورید سپس با کمک یک فرچه ریمل که تمیز است ژل آلوئه ورا را به آرامی روی ابروهایتان بمالید. مطمئناً چنین ترکیبی ضمن لیفت ابرو می تواند باعث نرمی و تقویت ابروهایتان شود.

لیفت ابرو با ژلاتین

نصف قاشق غذاخوری پودر ژلاتین + ۴ قطره عصاره اسطوخودوس + یک چهارم فنجان آب گرم را به خوبی با هم مخلوط کرده و ترکیب بدست آمده پس از این که به مدت ۱۲ ساعت در دمای اتاق قرار گرفت و حالت ژله ای و سفت پیدا کرد سپس به کمک یک فرچه ریمل تمیز بر روی ابروهای خود به سمت خارج بکشید و به ابروهای خود فرم دلخواه را بدهید.

در تهیه این لیفت کننده به جای روغن اسطوخودوس می توانید از روغن رزماری، روغن مریم گلی و یا روغن هسته انگور نیز استفاده کنید.

لیفت ابرو با سفید تخم مرغ

از آنجایی که سفیده تخم مرغ سرشار از آلبومین است بنابراین می تواند برای لیفتینگ ابرو در خانه یک گزینه بسیار مناسب باشد. هر چند که ترکیبات مفید در سفیده تخم مرغ تأثیر زیادی در تقویت ابروها دارد ولی بیشتر به دلیل بافت شفافی که در این ماده وجود دارد برای لیفت ابرو استفاده می شود.

لیفت ابرو با صابون

یکی از شناخته ترین موادی که برای لیفت ابرو در خانه کاربرد زیادی دارد صابون است. اگر صابون شما دارای گلیسیرین باشد قطعاً ظاهر زیباتری را در لیفت ابروهایتان به وجود می آورد.

لیفت ابرو با صابون
لیفت ابرو با صابون

لیفت ابرو با قهوه و کاکائو

۲ قاشق غذا خوری قهوه استفاده شده و یا مرطوب شده + ۱ قاشق چای خوری پودر کاکائو + ۲ قاشق غذا خوری روغن نارگیل + نصف قاشق چای خوری عسل + یک تا دو قطره ژل آلوئه ورا را به خوبی با هم مخلوط کرده و ترکیب خمیری به دست آمده را به مدت ۵ دقیقه با برس مناسب ابرو بر روی تارهای ابرو قرار داده و فرم  دلخواه را بر روی آن ایجاد کنید و سپس با آب ولرم به آرامی شستشو دهید.

استفاده از این ترکیب، تا حدودی به ابروهای شما علاوه بر فرم دادن رنگ نیز می دهد.

سخن پایانی

برای ساخت ترکیبات لیفت ابرو در خانه، هزینه زیادی متحمل نمی‌شوید. شما این مواد را به راحتی می‌توانید خریداری و استفاده کنید. حتی در روش‌هایی مانند استفاده از صابون و وازلین احتمالا هزینه اضافه‌ای انجام نمی‌دهید زیرا صابون و وازلین از جمله موادی هستند که به راحتی در هر خانه‌ای یافت می‌شوند.

حتی اگر پیرو ترندهای روز آرایشی نیستید، مجله اینترنتی خرید ناب پیشنهاد می‌دهد یک بار از این تکنیک استفاده کنید تا تاثیر آن را در چهره خود مشاهده کنید. امیدواریم با ساخت این ترکیبات بتوانید به راحتی ابروهای خود را پرپشت، پهن و زیبا کنید.

4.2/5 - (5 امتیاز)