سوسیس بندری جنوبی

سوسیس بندری جنوبی

قبل از پرداختن به روش تهیه سوسیس بندری باید خدمت دوستان و همراهان مجله اینترنتی خرید ناب عرض کنم که سوسیس و کالباس غذای مفید و مناسبی برای ما نیست اما نمی توان منکر داشتن طرفداران زیاد این خوراکی ها شد پس در مقالات بعدی روش تهیه سوسیس و کالباس خانگی را به شما آموزش خواهیم داد. حتما به این موضوع فکر کردید که گاهی وقت کمی دارید و دوست دارید در کمترین زمان ممکن غذای خوشمزه ای برای خود یا خانواده خودتان درست کنید که یکی از همین غذاهای پر طرفدار سوسیس بندری است.

لطفا با مجله اینترنتی خرید ناب همراه باشید.

سوسیس بندری
سوسیس بندری

مواد لازم جهت تهیه سوسیس بندری برای سه نفر

سیب زمینی ۲ عدد متوسط

پیاز ۱ عدد بزرگ

روغن ۱/۲ پیمانه

رب ۲ قاشق غذاخوری

فلفل، نمک، زردچوبه به مقدار کافی

سوسیس (ترجیحا هات داگ) ۲ عدد

گام اول تهیه سوسیس بندری

ابتدا سیب زمینی ها و پیاز را شسته و پوست بگیرید. سیب زمینی ها را به صورت نگینی و درشت خورد کنید. توجه داشته باشید ابعاد سیب زمینی کمی کوچک تر از حبه قند باشد که نه خیلی ریز باشد و نه خیلی درشت.

روغن را در ظرف مناسب ریخته و روی شعله گاز قرار دهید تا داغ شود. حالا سیب زمینی ها را داخل روغن ریخته و اجازه دهید خوب سرخ شود.

گام دوم تهیه سوسیس بندری

به دلیل اینکه زمان سرخ شدن سیب زمینی کمی زیاد است، شما وقت دارید تا پیاز و سوسیس را هم خورد کنید.

سوسیس را به صورت حلقه ای خورد و سعی کنید ضخامت همه حلقه ها یکنواخت باشد.

پیازی که از قبل شسته شده را به صورت کاملا درشت خورد کرده و منتظر باشید تا سیب زمینی ها سرخ شود و بعد از سرخ شدن، سیب زمینی ها را داخل بشقاب بریزید تا در زمان مناسب از آن استفاده کنیم.

حالا پیازها را داخل ماهیتابه بریزید و سرخ کنید و توجه داشته باشید که پیازها باید کمی طلایی شود و آن موقع زمان مناسبی است که پیازها را هم از داخل روغن خارج کنید و در ظرف دیگری بریزید.

گام سوم تهیه سوسیس بندری

سیب زمینی و پیازها به صورت جداگانه سرخ شدند و حالا نوبت به سوسیس است که در همان ظرفی که سیب زمینی و پیاز را سرخ کردیم، سرخشان کنید و بعد از سرخ شدن سوسیس ها را هم در کنار سیب زمینی و پیاز قرار دهید.

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چرا هر کدام را جداگانه سرخ می کنیم و دست نگه می داریم. باید خدمتتان عرض کنم زمان سرخ شدن هر کدام از موادی که عرض کردم با هم فرق می کند و ما می خواهیم اطمینان داشته باشیم که هر کدام از این ها به صورت درست و مناسب سرخ شدند.

 گام چهارم تهیه سوسیس بندری

به رب گوجه فرنگی خود کمی آب اضافه کنید و هم بزنید. وقتی یکنواخت شد رب را داخل ماهیتابه ریخته تا کمی سرخ شود. وقتی رب رنگ خوب و مناسبی پیدا کرد، سیب زمینی، پیاز و سوسیس هایی که از قبل سرخ کردیم را به رب اضافه کنید و کاملا با هم مخلوط کنید. کمی که تفت خورد نمک، فلفل و زردچوبه را به آن اضافه کنید.

به دلیل اینکه همه مواد از قبل سرخ شدند مدت زمان زیادی نمی خواهد روی گاز بماند. فقط باید کمی با هم ادغام شوند و بعد از آن غذای شما آماده است.

مجله اینترنتی خرید ناب امیدوار است مصرف این نوع غذاها را به حداقل برسانیم تا به سلامت خودمان کمک کرده باشیم.

5/5 - (3 امتیاز)