آرایش پلک های افتاده

آرایش پلک های افتاده

آرایش چشم برای همه یکسان نیست، زیرا افراد شکل و ویژگی های چشم متفاوتی دارند. آرایش چشم پلک افتاده به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و ترفندها نیاز دارد، زیرا اغلب پیر و خسته به نظر می‌رسند. بنابراین، اگر می خواهید چشمانتان بیدار و سرحال به نظر برسد، این پست در مجله اینترنتی خرید ناب برای شما مناسب است.

توصیه ای برای آرایش پلک افتاده

پلک ها افتاده معمولاً چربی بیشتری نسبت به پلک های نرمال دارند. ترشح بیشتر چربی نیز باعث پخش‌شدن خط چشم و در نهایت خراب‌شدن آرایش پلک افتاده می‌شود.

بهتر است قبل از آرایش چشم از پرایمر استفاده کنید. پرایمر با پوشاندن منافذ باز پوست و کنترل ترشح چربی آن به حفظ آرایش چشم کمک می کند. در پایان آرایش  توصیه می شود از اسپری تثبیت کننده یا اصطلاحاً فیکساتور استفاده کنید تا دوام و ماندگاری آرایش چشم خود را افزایش دهید.

استفاده از کانسیلر

یک کانسیلر مایع انتخاب کنید، آرایش چشم را بهتر نگه می‌دارد و اجازه می‌دهد تمام روز ماندگار شود. مقداری را روی یک اسفنج آرایشی بردارید، به آرامی روی پوست اطراف چشم مالیده و خوب فید کنید. برای پوشش بهتر از خط مژه تا زیر ابرو بمالید.

استفاده از کانسیلر
استفاده از کانسیلر

رنگ سایه در آرایش چشم

برای چشم خسته و بیحال با پلک افتاده، از رنگ منحصر به فردی که برای این چشم ها مناسب است استفاده کنیم. بهتر است از رنگ های روشن و متوسط استفاده کنیم. رنگ های تیره چشم ها را بی حال و پیر نشان میدهد. از  رنگ های خنثی استفاده کنید یا از رنگ های متالیکی مثل سفید براق یا نقره ای. که چشمان شما را مورد توجه قرار دهد.

برجسته کردن استخوان ابرو

یکی از ترفند‌های آرایش چشم با پلک افتاده، برجسته کردن استخوان ابرو است. این کار باعث لیفتینگ ابرو شما می‌شود و ابروی‌ شما را بیشتر از چیزی که در حالت طبیعی است، بالا می‌برد.

هایلایت روی صورت شما معجزه می‌کند، فقط کمی هایلایتر زیر استخوان ابرو، نوک و پایین بینی و روی استخوان گونه اضافه کنید تا جلوه‌ای برجسته به صورتتان بدهد.

خط چشم نازک روی خط مژه بالایی

مجله اینترنتی خرید ناب توصیه می کند که خط چشم برای افتادگی پلک باید باریک و نه خیلی بلند باشد. تمرین زیاد ، دست ثابت و داشتن خط چشم ضدآب خوب رمز موفقیت در ترسیم خط چشم عالی برای پلک ها است.

ضخامت خط چشم سایه را روی پلک ایجاد می کند و باعث می شود چشم کوچکتر از آنچه که هست باشد. بنابراین خط چشم را نازک و کوتاه بکشید.

ریمل و مژه مصنوعی

ریمل و مژه مصنوعی می‌تواند توجه را از پلک‌های افتاده دور کند. دو سه لایه ریمل بزنید یا از مژه مصنوعی استفاده کنید تا گوشه بیرونی چشم برجسته‌تر شود. بلندی مژه‌ها تمرکز را از حالت افتاده چشمان شما دور می‌کند. و اینجاست که ما باید تمام توجه خود را روی آن متمرکز کنیم! دور کردن چشم بیننده از چشم‌های افتاده.

ریمل و مژه مصنوعی
ریمل و مژه مصنوعی

سخن آخر

آرایش چشم برای همه متفاوت است زیرا هرکسی شکل و ساختار چشم متفاوتی دارد. به یاد داشته باشید، تکنیک آرایش اشتباه می‌تواند چشم‌های افتاده را خسته‌تر نشان دهد. از اینکه مجله اینترنتی خرید ناب را دنبال می کنید از شما سپاسگزاریم.

5/5 - (2 امتیاز)