انواع رژ لب برای پوست روشن، گندمی و تیره

انواع رژ لب برای پوست روشن، گندمی و تیره

انتخاب رژ لب متناسب با رنگ پوست گام مهمی برای داشتن آرایش زیبا و جذاب است؛ چرا که این لوازم آرایشی می‌تواند تاثیر زیادی در ویژگی‌های صورت شما ایجاد کند. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب نحوه انتخاب انواع رژ لب برای پوست سفید، گندمی، تیره و روشن را شرح دهیم.

نحوه انتخاب رژ لب متناسب با رنگ پوست

انتخاب رژ لب متناسب با رنگ پوست، راز داشتن آرایش زیبا و منحصر به فرد است؛ به این صورت که رنگ مناسب می‌تواند آرایش صورت شما را کامل کند و برعکس، زدن رژ لبی که با رنگ پوست و موهای شما هماهنگ نباشد کل زحمتی که برای آرایش صورتتان کشیده‌اید را هدر می‌دهد.

 به طور کلی سه نوع رنگ پوست کلی با تن رنگی سرد، گرم و خنثی وجود دارد که هر یک طیف رنگی خاص خود را دارند. علاوه بر این، سه نوع رنگ بندی کلی برای انواع رژ لب وجود دارد که شامل تیره، نود و ملایم است.

انتخاب انواع رژ لب برای پوست روشن

اگر رنگ پوستتان خیلی روشن است، می‌توانید از انواع رژ لب برای پوست روشن که در طیف رنگی صورتی یا قرمز روشن است، استفاده کنید. این رنگ‌ها انتخابی عالی برای انواع آرایش و میکاپ هستند.

رژ لب صورتی روشن برای پوست روشن

رژ لب صورتی روشن مناسب برای پوست روشن، به خصوص پوست دختران بور، رنگ پریده و زال است. این رنگ جلوه‌ای زیبا و سرزنده به چهره می‌بخشد. به ویژه اگر موهای بلوندی داشته باشید، این رنگ رژ شما را به نهایت زیبایی می‌رساند.

رژ لب قرمز روشن برای پوست روشن

استفاده از رژ لب قرمز روشن، مناسب پوست سفید با آرایش کلاسیک است که زیبایی خاصی به خانم‌ها می‌بخشد. البته دختران کم سن در صورت استفاده از این رنگ، لازم است در انجام میکاپ خود دقت داشته باشند که سن آن‌ها بیشتر از آنچه هست، به نظر نرسد.

انتخاب انواع رژ لب برای پوست گندمی

انواع رژ لب برای پوست گندمی روشن، خرمایی و سبزه، رنگ هایی نظیر قرمز توت فرنگی، رژ لب صورتی گل رز و یا رنگ نارنجی روشن است که می‌تواند زیبایی خارق‌العاده‌‌ای به دارندگان این طیف پوست ببخشد.

انتخاب انواع رژ لب برای پوست سفید

انتخاب انواع رژ لب برای پوست سفید

انواع رژ لب برای پوست سفید وجود دارد که این افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. رنگ‌های مناسب برای دختران و زنان با پوست سفید، شامل رژ لب هلویی، مرجانی، نود و قرمز جگری است. این افراد می‌توانند از رژ لب‌های طیف رنگی پوست خیلی روشن نیز استفاده کنند. رژ لب قرمز تیره برای پوست سفید

رژ لب قرمز تیره یا همان جگری، مناسب مراسم و مهمانی‌ها است و زیبایی خیره کننده‌ای به خانم‌ها می‌بخشد. همچنین این رنگ‌ها تاثیر چشمگیری نیز در برجسته نشان دادن لب‌ها دارند. البته اگر از این رنگ رژ استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که حتماً آرایش چشم شما ساده باشد.

رژ لب مرجانی ملایم

رنگ مرجانی ملایم از پرطرفدارترین و پرکاربردترین رنگ‌ها برای استفاده روزانه افرادی است که پوست سفید دارند. اگر در میهمانی‌ها از رژ مرجانی استفاده می‌کنید، می‌توانید برای جذابیت بیشتر میکاپ خود، بر آرایش چشم متمرکز شوید. این رنگ جلوه‌ای شیک و باوقار به چهره می‌بخشد.

رژ لب صورتی ملایم

استفاده از رژ لب صورتی ملایم، باعث ایجاد ظاهر مخملی و لطیف در لب‌ها می‌شود و در نگاه اول، نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.

رژ لب نارنجی قرمز

رنگ نارنجی با تناژ قرمزی، جذابیت ویژه‌ای به پوست روشن می‌بخشد. استفاده از این رنگ در قرار ملاقات‌های دوستانه، مهمانی‌ها و … می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. این رنگ رژ برای پوست سفید بسیار خیره کننده و جذاب است، به ویژه اگر در آرایش خود از ریمل مشکی استفاده کنید.

رژ لب با رنگ نود

رژ لب با رنگ نود

رژ لب‌هایی با رنگ‌هایی از طیف عریان یا همان نود، بسیار ملایم و نزدیک به رنگ پوست هستند. این رنگ معمولاً برای خانم‌های میانسال مناسب است و باعث ایجاد جلوه‌ای باوقار و متین در آرایش و میکاپ می‌شود. البته این رنگ می‌تواند انتخاب خوبی برای دختران و زنان در تمام سنین با آرایش ملیح و موهای بلوند نیز باشد.

رژ لب قرمز

رژ لب قرمز یک انتخاب فوق‌العاده برای خانم‌های با رنگ پوست سفید است. البته رژ لب قرمز معمولاً مناسب استفاده روزانه در محیط کار نیست.

رژ لب هلویی

رژ لب هلویی در بین دختران و زنان با پوست سفید، طرفداران بسیاری دارد. زیرا رنگ خاص آن طراوت و شادابی خاصی به پوست می‌دهد و انتخاب خوبی برای استفاده روزانه است. اگر علاقمند به آرایش و میکاپ نیستید و صرفاً از رژ لب برای آراستگی ظاهر خود استفاده می‌کنید، رنگ هلویی انتخاب خوبی برای شماست.

صورتی مرجانی

رژ لب صورتی مرجانی، از رنگ‌های خاص رژ برای پوست سفید و مناسب استفاده روزانه است. اگر برای ایجاد طراوت و شادابی چهره بدون آرایش خود معمولا از رژلب استفاده می‌کنید، رژ لب مرجانی می‌تواند جذابیت چهره شما را دو چندان کند.

علاوه براین در صورتی که علاقمند به آرایش‌های سبک هستید، این رنگ بهترین انتخاب برای آرایش ساده چشم و برجسته نشان دادن لب‌ها است.

انتخاب رژ لب مناسب برای پوست برنز

زیباترین و به‌روزترین رژ لب مناسب برای پوست برنز یا گندمی تیره، در انواع آرایش و میکاپ، رنگ‌هایی نظیر مرجانی، صورتی تیره و رژ لب قرمز روشن هستند.

انتخاب انواع رژ لب برای پوست تیره

انتخاب انواع رژ لب برای پوست تیره

رنگ پوست بسیار تیره از جمله رنگ‌های خاص است که مهم‌ترین معیار برای زیباتر شدن آرایش و میکاپ این گروه از طیف رنگی، انتخاب رنگ مناسب رژلب است. انواع رژ لب برای پوست تیره وجود دارند که می‌توانند زیبایی شگفت انگیزی ایجاد کنند و لب‌ها را در مرکز توجه قرار دهد.

رژلب با رنگ قهوه‌ای، بنفش یا شرابی و رژ لب با رنگ کاراملی بهترین انتخاب برای زنان و دختران با پوست کاملا تیره است؛ همچنین این رنگ‌ها در ایجاد درخشش صدفی دندان‌ها نیز موثر هستند.

منبع مطلب: مجله الانزا

امتیاز این مقاله