کیف و کفش ست چرم

اکسسوری زنانه چیست؟

 اکسسوری یعنی چه ؟

اکسسوری ( accessory) واژه ­ای انگلیسی است که در فارسی به ” لوازم جانبی” ترجمه می ­شود.

استفاده از اکسسوری چه تأثیری در استایل ما دارد ؟

هر چه اکسسوری بیشتر داشته باشید (که هم از نظر قیمت ارزان تر هستند و هم آنکه می توان آنها را با تمام لباسها ست کرد) استایل شما از یکنواختی نجات میابد. با اکسسوری زنانه می توانید لباس خود را به چند فرم متفاوت بپوشید مثلا با عوض کردن کفش خود و یا جواهرات و یا گردن بند و دستبند و …. می توانید با یک لباس چندین استایل متفاوت را تجربه کنید که این موضوع با صرف هزینه کمتری همراه است. زیرا خرید چند لباس متفاوت بدون اکسسوری اصلا به صرفه نیست.

هر خانمی در هر سنی، در هر شغل و سمتی، علاوه بر لباس هایش برای کامل کردن استایل خود، احتیاج به اکسسوری هایی دارد که معرف استایل شخصی خود باشد. ما امروز در نظر داریم تا در مجله اینترنتی خرید ناب برخی از اکسسوری زنانه را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کیف دستی و کفش

کیف و کفش ست چرم
کیف و کفش ست چرم

کیف و کفش یکی از اصلی ترین اکسسوری های زنانه محسوب می شوند و تکمیل کننده بسیار خوبی برای تیپ شما می باشند. حتما سعی کنید کیف دستی شیک و کوچک داشته باشید تا هم در ظاهر زیبا و هم براحتی قابل حمل باشد. پیشنهاد ما کیف دستی و کفش چرم است که تنوع و ظرافت آن اجتناب ناپذیر است. اگر بتوانید کیف و کفشتان را ست کنید بسیار جذاب و باوقار جلوه خواهید کرد.

ساعت مچی

ساعت مچی زنانه
ساعت مچی زنانه

داشتن یک ساعت مچی عقربه دار، نشان دهنده ی استایل شخصی و از ضروری ترین اکسسوری هایی است که هر خانمی به آن احتیاج دارد. متناسب با سن خود و استایلی که دارید می توانید ساعت های زیبایی با بندهای استیل، چرمی، جواهر نشان و… انتخاب کنید.

عینک آفتابی

عینک افتابی زنانه
عینک افتابی زنانه

این آیتم مهم فقط یک شی تزئینی نیست و مخصوصا در روزهای تابستان باید همراه شما باشد تا از چشمان شما در برابر نور خورشید محافظت کند. فرم صورت خود را بشناسید تا بتوانید فریم مناسب را پیدا کنید.

انگشتر

انگشتر زنانه
انگشتر زنانه

از این دسته از اکسسوری ها هم می شود همه جا استفاده کرد و می توانند همیشه همراه انگشتان ما باشند. از چند تا حلقه های ظریف و باریک و یا آن هایی که یک نگین کوچک دارند می توان همه جا استفاده کرد حتی ادارات. اما انگشتر هایی با نگین های برجسته و درخشان، مخصوص میهمانی ها است و باید به تنهایی استفاده شوند.

گوشواره

گوشواره زنانه
گوشواره زنانه

همیشه برای زیباتر نشان دادن لباسی که پوشیده ایم، احتیاجی به گردنبندهای بزرگ نیست، می توانیم با یک جفت گوشواره ی زیبا و کمی هم برجسته جلوه ی زیبایی به لباس هایمان بدهیم. فقط توجه داشته باشید که هنگامی که از گوشواره های بزرگ استفاده می کنید، ازگردنبد استفاده نکنید، چون تصویری شلوغ و گیج کننده ایجاد می کنند.

گردبند

گردنبندهای زنانه
گردنبندهای زنانه

درست است که انواع مختلف و زیبایی از گردبند ها در بازار موجود است اما پیشنهاد ما به شما، خریدن گردبند هایی ساده با آویزهای کوچک و ظریف است. مزیت این مدل گردنبند ها به مدل های دیگر این است که با انواع و اقسام لباس ها (شومیز، کت ، پیراهن) ست می شوند و ما به دنبال گردنبندی هستیم که نه تنها یک بار، بلکه بارها بتوانیم از آن استفاده کنیم.

چند نکته مهم هنگام استفاده از اکسسوری زنانه

یک نقطه تمرکز داشته باشید

یک نقطه ی تمرکز در لباس خود در نظر بگیرید و در اطراف آن از اکسسوری زنانه استفاده کنید. وقتی در حال تصمیم گیری در مورد این هستید که چه نوع اکسسوری زنانه، اعم از گوشواره، گردنبند یا هر دو را بپوشید، به نقطه تمرکز لباس خود نگاه کنید و ببینید که نگاه تان به کجا خیره می شود. اگر به بالای لباس یعنی یقه خیره شد، نقطه ی تمرکز همان جاست. در واقع نقطه تمرکز جایی است که ظریف کاری لباس در آن جا قرار گرفته است. در این مورد بهترین گزینه برای انتخاب اکسسوری، گوشواره است نه گردن بند.

اندازه مناسب انتخاب کنید

اندازه ی اکسسوری زنانه تان را مناسب فرم بدن خود تنظیم کنید. اگر اندام ظریفی دارید، از اکسسوری های کوچک استفاده کنید. اگر بلند قد هستید یا استخوان بندی درشتی دارید می توانید از اکسسوری های درشت استفاده کنید تا نوع استایل شخصیتی خود را نشان دهید.

نظم داشته باشید

اکسسوری های خود را منظم و در دسترس نگه دارید. اگر اکسسوری ها، نامرتب باشند و آن ها را روی هم بریزید، ترغیب نمی شوید تا از آن ها استفاده کنید. همچنین اگر آن ها را در جایی قرار دهید که جلوی چشم تان نباشند احتمالا یادتان می رود که همراه لباس های خود آن ها را استفاده کنید.

درست انتخاب کنید

تعداد زیادی النگو ممکن است برای افرادی که در حرفه ها و زمینه های کاری هنری فعالیت می کنند جذاب باشد؛ اما برای افرادی که شغل های محافظه کارانه دارند چندان جالب نیست. اینکه با اکسسوری های خود اصالت خود را به نمایش بگذارید به همان اندازه مهم است که حرفه ی خود را نیز با آن ها نشان دهید. درحالی که النگوهای زیاد به یک عکاس حرفه ای اعتبار بیشتری می دهند اما اگر یک حسابدار همین النگوها را استفاده کند سوال برانگیز می شود.

رنگ را فراموش نکنید

اگر لباس شما همرنگ با فلز خاصی مثلا نقره ای یا طلایی است، رنگ اکسسوری های خود را با آن ست کنید.

هماهنگ کنید

شیوه مدرن تر استفاده از اکسسوری ها، هماهنگ کردن گردنبند و گوشواره است، نه ست کردن آن ها با هم. گردنبند و گوشواره، یک ترکیب یا ست قدیمی و خیلی مناسب برای سنین بالاست. اگر گردنبند شما درشت است گوشواره های کوچک انتخاب کنید و اگر گردنبند کوچکی دارید، می توانید گوشواره های درشت بیندازید.

5/5 - (3 امتیاز)