ترفندهای زیبایی برای خانم ها

ترفندهای زیبایی برای خانم ها

در دنیای مدرن بیشتر خانم ها به دنبال راهکار هایی برای زیبایی هستند و مجبورند برای آن وقت و زمان زیادی صرف کنند اما بعضی از آن ها به دلایل مختلف مثل کمبود وقت یا حتی تنبلی نمی توانند زمان زیادی را به اقدامات مربوط به زیبایی اختصاص دهند.

زیبایی بدون آرایش

ما در مجله اینترنتی خرید ناب راهکارهای سادهای را معرفی می کنیم که می توانند از طریق آن ها در سریع ترین زمان ممکن ترفند های زیبایی را به کار بگیرند.

شستن صورت با جوش شیرین

با استفاده از جوش شیرین یک تا دوبار در هفته، سلول‌های مرده را از سطح پوست خود بزدائید. نصف قاشق سوپ‌خوری جوش شیرین را با کمی آب مخلوط می‌کنم تا به صورت خمیری شکل بدل شود و آن را روی صورت و گردنم ماساژ می‌دهم. با این روش، در دراز مدت پوستم بسیار لطیف و تروتازه شده و عالی به نظر می‌رسد. در ضمن هزینه یک بسته جوش شیرین بسیار ارزان و کم‌ است.

شستن صورت با جوش شیرین
شستن صورت با جوش شیرین

بهبود رنگ صورت

برای اینکه پوست صورت شما سالم تر باشد و یک زیبایی طبیعی داشته باشد از چای بابونه استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری بابونه دارویی را به یک لیوان آب جوش اضافه کنید و آن را به مدت ۳۰ دقیقه دم کنید. سپس، نوشیدنی را از یک غربال (صافی) رد کنید و اجازه دهید کمی سرد شود. در نهایت، یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید. به مدت دو هفته هر روز قبل از صبحانه مقداری (یک قاشق غذاخوری) از این دمنوش بنوشید.

ماسک عسل و نارگیل برای درمان مو های آسیب دیده

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن های زیبایی است و در محصولات مختلف زیبایی، پوست بدن، پوست صورت و ناخن استفاده می شود اما تاثیر اعجاب انگیزی هم برای مو دارد. برای داشتن مو هایی نرم تر، صاف تر و درخشان تر، کافی است که از روغن نارگیل و عسل استفاده کنید.

این گونه که ۴ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به همان صورتی که سفت است، داخل یک کاسه بریزید و سپس آن را به مدت ۲۰ ثانیه داخل ماکروویو قرار دهید و بعد ۲ قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید و هم بزنید تا این ترکیب کمی نرم شود.

سپس این ماسک را به آرامی روی موهای مرطوب تان بزنید و حداقل ۴۰ دقیقه صبر کنید. سپس مو ها را با شامپو بشویید. مجله اینترنتی خرید ناب پبشنهاد می کند یکبار در هفته از این ماسک استفاده کنید تا نتایج اعجاب انگیز آن را شاهد باشید.

موهایی زیبا و تمیز

اگر از موهای چرب خود خسته شده‌اید، نمک معمولی یا نمک دریا، به‌عنوان گزینه‌ای تخصصی‌تر، به شما برای حل این مشکل کمک خواهد کرد. ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری نمک را به شامپوی خود اضافه کنید و موهای خود را با آن بشویید، با این روش موهای شما برای مدت طولانی‌تری تمیز خواهند ماند.

سفید کردن دندان‌ها

داشتن دندان‌های سفید و درخشان، آرزوی بسیاری از ما است. روش‌های پیشرفته پزشکی در این مورد معمولا کارایی زیادی دارند اما از ترفندهای خانگی نیز غافل نشوید. توت فرنگی به شما کمک می‌کند تا به آرامی دندان‌های خود را سفید کنید. برای این کار، یک قاشق چای‌خوری توت رنده شده را با یک قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین مخلوط کنید و از این مخلوط به جای خمیر دندان به اندازه دو مرتبه در ماه استفاده کنید.

سفید کردن دندان‌ها
سفید کردن دندان‌ها

مژه های ضخیم و بلند

یکی از بهترین راه های تغذیه مژه ها برای داشتن زیبایی طبیعی، استفاده از یک مخلوط روغن خانگی است. مقادیر مساوی از روغن های کرچک، بادام، کنجد و بابا آدم را در یک ظرف بریزید سپس ویتامین E را به آن اضافه کنید (ویتامین E به افزایش طول عمر مفید مو کمک می کند)، حال مواد را با هم مخلوط کنید. هنگامی که مخلوط آماده شد، آن را به مژه های خشک خود بمالید و اجازه دهید یک شب بماند. این درمان را برای دو هفته مرتب ادامه دهید تا یک تاثیر قابل توجه و جذاب ببینید.

جوش های قرمز و قطره چشمی

در مقاله ماسک های خانگی برای از بین بردن جوش به طور کامل به این موضوع پرداختیم و حالا به صورت مختر عرض خواهیم کرد. اگر می خواهید جوش های قرمز خود را بپوشانید، یک پنبه ی توپی را با این قطره ی چشم خیس کنید و برای چند دقیقه روی جوشتان قرار دهید تا برای چند ساعت قرمزی جوش ها به حداقل برسد.

رفع تیرگی پوست بدن

یکی از ترفندهای زیبایی که ممکن است بسیاری از شما به دنبال آن باشید، روش سفید کردن یا رفع تیرگی پوست بدن است. شما برای این منظور می‌توانید یک سیب‌زمینی خام را رنده کنید و مقداری از آن را در ناحیه دلخواه قرار دهید و پس از ۲۰ دقیقه آن محل را با آب ولرم بشویید.

تقویت و سفید کردن ناخن

برای اینکه ناخن های شما سالم شوند و یک زیبایی طبیعی داشته باشند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشتان خود را در آب لیمو بشویید. لیمو را نصف کنید و آب آن را در دو قاشق بریزید و از هر قاشق به عنوان یک حوضچه دست ساز برای استفاده انگشتان خود استفاده کنید. برای گرفتن بهترین نتایج، ناخن های خود را به مدت ۱۵ دقیقه در اب لیمو قرار دهید.

تقویت و سفید کردن ناخن
تقویت و سفید کردن ناخن

از بین بردن موهای زائد بدن

شکر یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع موهای زائد است، چراکه استفاده از این روش درد کمتری دارد و کمتر به پوست آسیب می‌زند و از طرف دیگر به رفع موهای زیرپوستی نیز کمک زیادی می‌کند

یک‌چهارم لیوان آب‌لیمو، دو لیوان شکر و یک‌چهارم لیوان آب را مخلوط کنید و این مواد را روی حرارت کم قرار دهید تا رنگ آن طلایی شود. بعد از اینکه مخلوط کمی خنک شد، آن را درجهت رویش موها روی پوست پا بمالید و بعد از خشک شدن آن را خلاف جهت رویش مو بکشید و از پوست‌تان جدا کنید.

آکنه و سرکه سیب

خاصیت اسیدی سرکه می تواند به خشک کردن جوش ها کمک کند و اجازه دهد تا پوست سالم تری جایگزین آن شود پس برای درمان آکنه از سرکه  سیب بعنوان یک ماسک عالی استفاده نمایید. برای این کار یک بخش سرکه سیب، و چهار بخش آب را مخلوط کرده و سپس شبها بعد از پاک کردن پوست، پوستتان را با آن شستشو دهید.

ترمیم لب های شکاف خورده

برای التیام شکاف لب، مقدار یکسان خامه ترش و آب هویج را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را به لب های خود بمالید و آن را به مدت هفت دقیقه روی لب نگه دارید. سپس  لب های خود را بشویید.

درمان آفتاب‌سوختگی

ژل آلوئه ورا، بهترین راه برای درمان آفتاب سوختگی است. کافی است آلوئه ورا تازه خریداری کنید و ژل داخل آن را روی قسمت سوخته بمالید. بلافاصله روند درمان بدون پوسته پوسته شدن یا تاول زدن آغاز می شود.

قبل از رفتن به رخت خواب برای درمان آفتاب سوختگی ژل آلوئه ورا را بر روی پوست خود بمالید. در هنگام صبح پوست خود را با آب بشورید.

سخن آخر

شما هم اگر جز آن دسته از خانم هایی هستید که به زیبایی اهمیت می دهید و ترفندی در این زمینه دارید در بخش نظرات مجله اینترنتی خرید ناب اعلام کنید تا سایر دوستانتان از آن استفاده کنند.

5/5 - (3 امتیاز)