ماسک های خانگی برای از بین بردن جای جوش

ماسک های خانگی برای از بین بردن جای جوش

جای جوش ! بزرگ ترین معضل زیبایی شما بر روی پوست. جای نگرانی نیست و هیچ گاه اعتماد به نفس خود را با این لکه های آزاردهنده از دست ندهید. با روش ها و مواد اولیه ارزان در محیط خانه ماسک هایی تهیه کنید و زیبایی را به پوست خود بازگردانید. روش تهیه این ماسک ها را از مجله اینترنتی خرید ناب بیاموزید.

ماسک های خانگی
ماسک های خانگی

ماسک آب و جوش شیرین

از بین بردن جای جوش با جوش شیرین اولین ماسکی هست که برای شما خواهیم گفت، دو قاشق چای خوری جوش شیرین و دو قاشق غذا خوری آب را مخلوط کرده بر روی پوست به مدت یک ربع قرار داده تا خشک شود آنگاه صورت را با آب سرد شستشو داده ، اثر این ماسک در زیبایی پوست باورنکردنی است.

در مان سریع با ماسک پوست خیار ، آبلیمو و گلاب

ترکیب پوست خیار به همراه چند قطره آبلیمو و یک قاشق چایخوری گلاب و گذاشتن این ترکیب در یک پارچه تمیز و آنگاه قراردادن روی صورت برای مدت یک ربع ساعت می تواند پوست را از نو زنده کند.

مجله اینترنتی خرید ناب در ادامه به سراغ ماسک های دیگر می رود که دعوت می کنم با این ماسک ها آشنا شوید.

ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو

اضافه کردن چند قطره آبلیمو به دو عدد سفیده تخم مرغ و قراردادن آن بر روی پوست صورت تا زمان خشک شدن آن نه تنها باعث بسته شدن منافذ باز پوستی و از بین رفتن جای جوش ها می شود بلکه می تواند سلول های مرده پوستی و چربی اضافه سطح پوست را نیز جمع کند. از بین بردن جای جوش با لیمو ترش یکی دیگر از روش های درمانی است.

ماسک آبلیمو و آناناس

ترکیب  نصف لیمو ترش و نصف فنجان آب آناناس تازه و مرطوب کردن یک پارچه تمیز با این محلول و قرار دادن آن بر روی پوست می تواند ویتامین های مغذی را به پوست رسانده و آن را نرم ، مرطوب و منافذ باز پوستی را جمع کند.

ماسک آبلیمو و آناناس 
ماسک آبلیمو و آناناس

از بین بردن جای جوش با لیزر و کرم برای از بین بردن جای جوش از دیگر روش های درمانی هستند که باید تحت نظارت پزشک متخصص انجام شوند.

چای سبز

برای رفع جای جوش با چای سبز کافیست چای سبز را داخل قوری مثل همیشه دم کنید و اجازه دهید خنک شود.

حالا چای سبز خنک شده را با یک گلوله پنبه به روی محل مورد نظر بزنید.

بهتر است این کار را شب قبل از خواب انجام دهید، نیازی به آبکشی صورت پس از استفاده از این ماسک نیست.

آب سیب‌زمینی

آب سیب‌زمینی یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای از بین بردن نقاط تیره و لکه‌های پوستی است. اگر جای جوش‌ها روی صورت‌تان باقی مانده است یکی از بهترین گزینه‌ها برای از بین بردن سریع و دائم این لکه‌ها، آب سیب‌زمینی است.

یک سیب‌زمینی آب‌دار و تازه را به ورقه‌های نازک بُرش بزنید. آن‌ها را مستقیما روی نقاطی که دارای لکه‌های تیره هستند قرار بدهید. بگذارید بُرش‌های سیب‌زمینی چند دقیقه روی صورت‌تان بماند. صورت‌تان را با آب ولرم بشویید.

می‌توانید تأثیر این روش را با رنده‌کردن سیب‌زمینی و تهیه‌ی ماسک سیب‌زمینی و عسل تقویت کنید. این کار جای جوش‌ها را طی چند هفته کاملا برطرف می‌کند.

سخن آخر

اگر روی صورتمان جای جوش باشد، ظاهر پوستمان خراب می‌شود. باید قبول کنیم که همه‌ ما دوست داریم پوستی بی‌عیب و نقص داشته باشیم و این موضوع، زن و مرد ندارد. در این مقاله از مجله اینترنتی خرید ناب شما را با چند ماسک صورت طبیعی برای از بین بردن و درمان جای جوش آشنا کردیم. از این ماسک‌ها استفاده کنید تا پوستتان صاف و شفاف شود.

5/5 - (4 امتیاز)