بهترین هدیه روز مادر

بهترین هدیه روز مادر

گاهی اوقات ممکن است برای خرید هدیه روز مادر هیچ ایده‌ای در ذهنتان نداشته باشید. در نتیجه تصمیم بگیرید به یکی از مراکز خرید سری بزنید و هر چیزی را که چشمتان گرفت، به عنوان هدیه روز مادر انتخاب کنید.

شاید هم در نهایت بین کالاهای مختلف سردرگم شوید و دست خالی به خانه برگردید. برای اینکه چنین اتفاقاتی برایتان پیش نیاید، بهتر است با مجله اینترنتی خرید ناب همراه شوید.

هدیه روز مادر
هدیه روز مادر

طلا هدیه ای مناسب برای روز زن

اگر مادرتان عاشق طلاست و علاقه زیادی به طلا دارد، طلا هدیه مناسبی برای او است. با خرید کادوی با ارزش و ویژه ای مانند طلا برای روز مادر به مادرتان نشان دهید که برای او ارزش زیادی قائلید. هنگام خرید طلا سلیقه مادر خود را در نظر بگیرید.

طلا در میان تمام فلزات بهترین گزینه برای سلامت بانوان است. سکه طلا یکی از هدایای مرسومی است که می توان با هر هزینه ای آن را تهیه کرد؛ ربع، نیم یا تمام.

برای روز مادر می توانید در محدوده های قیمتی مختلفی طلا تهیه کنید و همچنین در مناسبت های بعدی می توانید آن ها را کامل تر کنید. برخی خانم ها علاقه زیادی به طلا ندارند، پیشنهاد می کنیم هدیه دیگری برای اینگونه خانم ها در نظر بگیرید و اصل خرید هدیه که توجه به سلیقه و علاقه طرف مقابل است را در نظر بگیرید.

دستگاه تصفیه هوا

در این هوای آلوده این روزهای کشورمان واقعا چه چیزی بهتر از یک دستگاه تصفیه هوای خانگی که به مادر عزیزتان کمک میکند در هر شهر ایران که هست راحت تر زندگی کند.

کیف کوچک دوشی

اگر اهل هدیه‌های معنوی نیستید و دوست دارید که حتما چیزی بخرید، خرید یک کیف کوچک دوشی را در نظر داشته باشید. این کیف‌ها هم وزن کمی دارند و هم برای حمل وسایل ضروری مانند کارت‌ بانکی، پول و تلفن‌همراه جای کافی دارند؛ پس، از بهترین گزینه‌ها هستند.

حمل کیف‌های سنگین روی دوش باعث می‌شود که سلامت بدن به خطر بیفتد. چه‌چیزی مهم‌تر از سلامت مادر عزیزتان است؟ پس کیفی کوچک برایش بخرید: از این کیف‌ها که می‌توانند به‌صورت کج روی بدن قرار بگیرند و فشار و وزن روی شانه‌ها را تعدیل کنند.

عطر و ادوکلن

کلاسیک‌ترین هدیه برای خانم‌ها از جمله مادران و مادربزرگ‌ها عطر و ادوکلن است. همه از بوی خوش لذت می‌برند. بعضی خانم‌ها دوست دارند عطرشان معرف‌ شخصیت‌شان باشد. برای همین همیشه از یک برند استفاده می‌کنند و برخی دیگر علاقه‌مندند عطرشان را در مناسبت‌های مختلف، فصل‌های مختلف و مکان‌های مختلف تغییر بدهند. موقع خرید عطر باید به این نکته دقت کنید که مادرتان دوست دارد همیشه عطر خودش را بزند یا به برندهای دیگر هم روی خوش نشان می‌دهد. به هر حال عطرهای خنک شیرین معمولا به مذاق مادرها خوش می‌آید.

عینک آفتابی هدیه روز مادر

عینک آفتابی یکی دیگر از هدیه‌های شیک روز مادر است که می توانید به مادر خوش تیپ و باکلاس خود هدیه کنید.

سال‌ها قبل در دهه ۶۰ و ۷۰ عینک آفتابی وسیله لاکچری بود که فقط خیلی شیک‌پوش‌ها از آن استفاده می‌کردند. الان دیگر عینک آفتابی تبدیل به یک وسیله روزمره شد.

همان‌قدر که وقتی از خانه بیرون می‌روید کرم ضدآفتاب می‌زنید طبیعی است برای اینکه چشم‌هایتان آسیب نبیند عینک آفتابی هم به چشم‌تان بزنید. برای خرید عینک مقاله عینک مناسب صورت شما را در مجله اینترنتی خرید ناب مطالعه کنید.

لوازم و تجهیزات ورزشی

یکی دیگر از گزینه هایی که با آن می‌توانید به حفظ سلامت مادرتان کمک کنید و او را به فعالیت بیشترو کاهش وزن تشویق کنید،‌وسایل و لوازم ورزشی است؛ مثلا با خرید کتانی و کفش مناسب پیاده روی و یک دست لباس مناسب می‌توانید او را به پیاده روی منظم تشویق کنید. وسایلی مانند تردمیل و دوچرخه ثابت هم برای افرادی که توان راه رفتن و فعالیت بیرون از خانه را ندارند، مفید است.

کارت هدیه

اگر از سلیقه و علاقه مادرتان باخبر نیستید، به جای دادن هدیه نقدی و خرید لوازمی که ممکن است او از آنها خوشش نیاید، کارت هدیه هدیه مناسبی است.  یک کارت هدیه به عنوان هدیه برای روز مادر  می تواند هم جنبه مالی و هم بعد روانی خوبی داشته باشد.

کارت هدیه
کارت هدیه

با اعطای کارت هدیه در واقع شما هم مادیات را هدیه داده اید و هم حق انتخاب به طرف مقابل خود هدیه کرده اید.این نکته برای بیشتر بانوان نکته بسیار مهمی است.  می توانید بر روی کارت هدیه نیز جمله ای به سلیقه خود درج کنید.

بلیط سفر به یکی از شهرهای ایران

حتما شما هم با بهترین شهرها برای مسافرت در زمستان آشنا هستید اما فکرش را بکنید یک بلیط سفر به شهری که مادرتان همیشه دوست داشته به آنجا برود. مثلا مشهد یا کیش . یا شهر گل و بلیل شیراز. فرقی نمیکند کجا باشد مهم این است که سفر باشد.

پک‌های اختصاصی

هدیه‌های خاص متناسب با سلیقه بهترین زن زندگی شما، بهترین تصمیم برای این روز خواهد بود. این هدیه‌ها با عکس، متن و نمادهایی که برای آنها یادآور خاطرات زیباست، این روز را برایشان جاودانه می‌کند؛ هدیه‌هایی که تکراری نیستند، در هر مغازه‌ای پیدا نمی‌شوند و کاملا مشخص است که شما برای این هدیه‌ها عشق هزینه کرده‌اید.

شلوار و دامن

خرید شلوار البته بین پوشاک کار ساده‌ای نیست اما کاربردی‌تر از بقیه است. شلوارهای کتان برای استفاده روزمره خیلی مناسب هستند و در چهار فصل هم می‌توانید آن‌ها را بپوشید. شلوارهای کتان هم در موقعیت‌های اسپورت می‌توانند پوشیده شوند و هم در مهمانی‌ها به همین دلیل برای هدیه دادن به مادرها گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌روند.

دامن‌های مجلسی کلوش و نیم کلوش هم جزء پوشش‌های کلاسیک مادرانمان بودند و هستند. مادرها همچنان از پوشیدن این دامن‌های کلاسیک احساس خوبی دارند. دامن‌هایی که شیک هستند و برای مهمانی‌های کوچک و بزرگ مناسب‌اند. یک هدیه بسیار خوب برای روز مادر همین دامن‌ها هستند.

ماشین ظرف شویی

بیشتر خانم ها ظرف شستن را کاری سخت و تکراری می دانندو شما می‌توانید با خرید یک ماشین ظرف شویی، آن ها را خوشحال کنید. نکته ای که باید هنگام خریدتان به آن توجه داشته باشید، میزان استفاده از این وسیله است. اگر تعداد افراد خانواده کم است، بهتر است ماشین ظرف شوی های کوچکتری را انتخاب کنید.

ساعت مچی زنانه

اگر مادرتان بسیار منظم و وقت شناس است و یا عاشق اکسسوری برای مجالس و مهمانی هاست، به او ساعت هدیه دهید. انواع ساعت های مختلفی در بازار وجود دارند، بر اساس سلیقه مادرتان و استفاده او یکی از ساعت ها را انتخاب کنید و به مادر خود هدیه دهید.

هدیه دادن ساعت به علاقمندان این اکسسوری در اکثر موارد نتیجه ای مثبت رقم می زند و شما را برنده بازی می کند. اگر شخصی که قصد دادن هدیه به او را دارید به روزتر است و با تکنولوژی سرکار دارد می توانید از گزینه جذاب ساعت های هوشمند نیز استفاده کنید.

ماگ‌های سفارشی

ماگ سفارشی چیست؟ یعنی ماگی که می‌توانید برای مادرتان سفارش دهید و روی آن تصویر یا نوشتۀ موردعلاقه‌اش را چاپ کنید. مثلا جمله‌ای زیبا، شعر موردعلاقه‌اش یا نامش را روی ماگ چاپ کنید و بگذارید هر وقت که چیزی در آن می‌نوشد، یاد شما باشد.

گل طبیعی

گل‌های طبیعی از آن دسته هدیه‌هایی هستند که همیشه با خود احساسات خوب را منتقل می‌کنند. نگهداری از یک گلدان در خانه نه‌تنها احساس سرزندگی را منتقل می‌کند، بلکه همیشه یاد شما را در دل طرف مقابل زنده نگه‌می‌دارد. گل‌ها و  گیاهان آپارتمانی برای تصفیه هوای خانه هستند که در شب‌ها هم اکسیژن تولید کنند. بعضی از گیاهان، مثل پتوس و درختچه‌ی کامکوات، به گل‌های ثروت‌زا شهرت دارند و اینطور می‌گویند که «اگر بتوانید از این گیاهان به خوبی نگهداری کنید، ثروت به سمت خانه‌ی شما سرازیر می‌شود.»

گل طبیعی
گل طبیعی

مایکروفر

تهیه و گرم کردن غذا در مایکروفر برای سالمندان نیز آسان است. این وسیله با قابلیت پخت غذا در زمان بسیار کم برای افرادی که دچار پا درد و زانو درد هستند و نمی‌توانند مدت طولاتی پای اجاق گازبایستند بسیار مناسب است. استفاده از این وسیله برای افراد مبتلا به آلزایمر که ممکن است فراموش کنند شعله زیر غذا را خاموش کنند نیز مناسب است.

سخن آخر

مادرها ارزشمندترین دارایی ما در این جهان هستند. باور کنید و مطمئن باشید که هیچ آغوشی گرم‌تر و عزیزتر از آغوش‌شان نیست. زمانی‌که در آغوش مادر هستید، تنها زمانی است که باید مطمئن باشید که تنها نیستید. اگر از آغوش گرم مادر محرومید، خواندن فاتحه‌ای، سر زدن به مزارش و به نحوی یادی از او کردن، بی‌تردید مایه آرامش خودتان هم می‌شود. مجله اینترنتی خرید ناب پیشاپیش روز مادر را به همه خانم ها و مادران تبریک می گوید.

5/5 - (2 امتیاز)