بسته بندی آمازون به ایران رسید

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فروشگاه های بزرگی مثل آمازون چگونه روزانه میلیون ها سفارش را بسته بندی میکنند. برای بسته بندی در تعداد بالا تکنولوژی جدیدی به نام بالشتک هوا اختراع شده است که میتوانید سرعت بسته بندی را بسیار افزایش دهد.

چرا آمازون از بالشتک هوا برای بسته بندی استفاده میکند؟

بسته بندی در تعداد بالا با استفاده از ضربه گیر بسته بندی و رعایت استاندارد های بسته بندی بسیار وقت گیر است. امروزه تکنولوژی جدیدی به نام بالشتک هوا وارد بازار شده که جایگزین نایلون حبابدار و فوم های بسته بندی شده. این ضربه گیر مزیت های ویژه ای دارد که باعث محبوب شدن این روش بسته بندی شده است.

  1. رول فشرده: بالشتک های هوا در قالب رول های فشرده در انبار نگهداری میشوند و هنگام استفاده با دستگاه تولید بالشتک هوا تبدیل به ضربه گیر های بسته بندی پر باد میشوند. اینکار باعث میشود هزینه انبارداری و حمل و نقل این ضربه گیر های بسته بندی به شدت کاهش پیدا کند.
  2. چاپ اختصاصی: رول های بالشتک هوا میتواند دارای چاپ باشد و لوگو یا طرح سفارشی شما بر روی بالشتک های هوا چاپ شود که موجب برند سازی و تبلیغات شما میشود.
  3. قیمت مناسب: هزینه بسته بندی با بالشتک های هوا یک پنجم سایر ضربه گیر ها تمام میشود که باعث بصرفه بودن بسته بندی در تعداد بالا میشود.
  4. سایز اختصاصی: بالشتک های هوا در سایز های سفارشی قابل تولید هستند که میتوانید نتناسب با محصول خود ابعاد مختلفی را استفاده کنید.
  5. هزینه بسته بندی پایین: شما با خرید رول پلاستیک و تبدیل آن به ضربه گیر بسته بندی به شکل قابل توجهی هزینه های خود را کاهش دهید.
  6. افزایش سرعت بسته بندی: بالشتک های هوا به دلیل داشتن پرفراژ و و برش سریع بسیار در افزایش سرعت و بازدهی بسته بندی تاثیرگذار هستند.
  7. بازیافت : بالشتک هوا دوستدار محیط زیست است و شما میتوانید با استفاده از این مواد تجدید پذیر به حفظ محیط زیست کمک کنید.
  8. کاهش هزینه ارسال: بالشتک های هوا بسیار سبک هستند و متواند در تعداد بالا به شکل چشمگیری در هزینه های ارسال شما تاثیرگذار باشد.

استفاده از بالتشک های هوا مزیت های فراوانی از جمله داشتن پرفراژ که قطع و سرعت بسته بندی را افزایش میدهد یا قابلیت بازیافت فوق العاده این بالشتک های هوا که بسیار برای بسته بندی فروشگاه های آنلاین مثل دیجیکالا، آمازون، بند و بس و … حیاتی است.

موارد استفاده از بالشتک هوا

بالشتک های هوا به عنوان یک راهکار مؤثر برای حفاظت از محصولات در حین حمل و نقل و ذخیره‌سازی استفاده می‌شوند. از این رو در صنایع مختلفی استفاده میشوند که در ادامه به برسی این موارد استفاده میپردازیم.

  • بسته بندی فروشگاه های آنلاین: در فروشگاه هایی مثل آمازون و دیجیکالا و همچیین فروشگاه های آنلاین کوچک به دلیل قیمت اقتصادی و چاپ لرند روی این بالشتک های هوا از این روش بسته بندی استفاده میشود.
  • بسته بندی موبایل: برای بسته بندی موبایل و ایمنی ۱۰۰درصد این محصول بالشتک هوا یکی از بهترین گزینه ها است.
  • بسته بندی لپ تاپ و کامپیوتر: بالشتک های هوا به شکل های مختلفی وجود دارند به همین دلیل از این محصول کیف های محافظتی یکبار مصرف برای بسته بندی انواع لپ تاپ و کامپیوتر میسازند.
  • بسته بندی قطعات: بسته بندی قطعات خودرویی و صنعتی نیاز به ضربه گیر هایی با مقاومت بالا دارد از این رو بالشتک هوا بهترین گزینه برای بسته بندی است.
  • بسته بندی کیف و کفش: با چاپ برند خود روی بالشتک هوا و گذاشتن آن دذاخل فضای خالی کیف و کفش میتوانید بسته بندی بسیار جذاب تری داشته باشید.
  • بسته بندی لوازم آرایشی: بسیاری از فروشگاه های لوازم آرایشی با ارسال سالم محصولات حود مشکلات فراوانی دارند از این رو بالشتک هوا یک انخاب بصرفه و مطمئن است.
  • بسته بندی ظروف شکستنی: با توجه به این نکته که بالشتک هوا جحم بسیار زیادی دارد از تکان خوردن محصول داخل بسته جلوگیری میکند که باعث تضمن سلامت بسته تا مقصد میشود.

نحوه استفاده از دستگاه تولید بالشتک هوا

برای استفاده از بالشتک هوا شما نیازمند دستگاه تولید بالشتک هوا و رول های فشرده بالشتک هوا هستید. دستگاه های تولید بالشتک هوا بسیار کوچک هستند و شما میتوایند در هر محلی آن را قرار دهید.

رول های بالشتک هوا رول های پلاستیک خاصی هستند که از قبل دوخت و پرفراژ های مخصوصی روی آن انجام شده که باعث میشود بالشتک های هوا در سایز های متنوعی تولید شوند.

خال شما تنها کافی است که رول های فشرده را داخل دستگاه قرار دهید که باعث میشود این رول ها تبدیل به بالشتک های ضربه گیر شود. لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه تولید بالشتک هوا نیاز به آموزش خاصی ندارد و میتوانید به راحتی با هر دستگاه کار کنید.

اگر شما نیازمند چاپ روی بالشتک های هوا هستید باید هنگام خرید رول های بالشتک هوا فایل لوگو خود را در اختیار تولید کننده قرار دهید تا طرح شما روی بالشتک های هوا چاپ شود.

تولید کننده بالشتک هوا در ایران

تا اینجا با بسته بندی بالشتک هوا آشنا شدید و خیلی از شما اکنون به دنبال جاگزین کردن بسته بندی خود با بالشتک هوا هستید. اگر ۵ سال پیش بود این بسته بندی فقط در اختیار آمازون و چند شرکت بزرگ خارجی بود ولی اکنون به لطف مهندسین ایرانی این بالشتک های هوا کاملا در ایران تولید میشوند.

بند و بس با نام رسمی تولید پخش سپاهان اولین تولید کننده دستگاه های تولید بالشتک هوا و رول های فزده بالشتک هوا در ایران است. شما میتوانید بالشتک های هوا را در سایز اختصاصی و چاپ سفارشی خود از این مجموعه تهییه کنید.

لازم به ذکر است که تمام دستگاه های تولید شده در این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر هستند.

 

5/5 - (1 امتیاز)