آشنایی با استایل کلاسیک مردانه

آقایان برای خوشپوشی دو راه دارند. مطابق مد و ترندهای امروزی لباس بپوشند یا به سراغ  استایل های کلاسیک بروند. در این مقاله از خرید ناب شما را با استایل کلاسیک مردانه بیشتر آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

هیکل مثلث معکوس
هیکل مثلث معکوس

 فرم هیکل مثلث معکوس مناسب ترین فرم بدن برای استایل کلاسیک است. سعی کنید دور کمر خود را حداقل ۲۰ سانتی متر کمتر از دور سینه ی خود نگه دارید. تقریبا تمامی افراد مشهور و خوشپوش هیکلی مناسب دارند که مرحله ی اول جذابیت و خوش پوشی آنهاست.

ابتدا بررسی کنید چه چیزی به شما می آید

این یک گام منطقی است و لازم است در هنگام انجام آن کاملا با خود صادق و روراست باشید. تشخیص این که اضافه شدن چه جزئیاتی به استایل و تیپ شما می تواند کمک بسزایی در نزدیک شدن شما به استایل کلاسیک داشته باشد بسیار مهم است. یک حقیقت بزرگ ولی ساده این است که هر نوع استایل کلاسیکی به شما نمی آید و باید با توجه به شخصیت، نوع بدن و شیوه زندگی خود آن ها را برگزینید.

چگونگی ترکیب رنگ ها در استایل کلاسیک مردانه

برخی از آقایان هنگام انتخاب لباس در ترکیب رنگ ها دچار سردرگمی می شوند. شاید در نگاه اول کمی گیج کننده به نظر برسد اما بسیار ساده است. در این مقاله شما با چگونگی ترکیب رنگ ها به شیک ترین حالت ممکن آشنا می شوید.

ترکیب رنگ های کلاسیک اغلب بهترین انتخاب است. مثلا برای ترکیب رنگ با یک پیراهن سفید می توانید از هر رنگی که می خواهید استفاده کنید. به طور کلی وقتی رنگی را با رنگ های کلاسیک ترکیب می کنید امکان اشتباه کمتری وجود دارد.

خاکستری، مشکی، سفید، قهوه ای و سرمه ای رنگ های کلاسیک محسوب می شوند که معمولا باید ۸۰% کمد مردان را در بر بگیرند.

ترکیب رنگ های تیره در استایل کلاسیک مردانه

اگر رنگ های کلاسیک از نظر شما خسته کننده هستند اما هنوز هم می ترسید از رنگ های دیگر استفاده کنید بهتر است برای شروع رنگ های تیره تر را به کار ببرید. به طور مثال اگر جرات استفاده از رنگ قرمز را ندارید، زرشکی را جایگزین کنید یا اگر در استفاده از رنگ آبی دو دل هستید از رنگ سرمه ای استفاده کنید. این کار را همچنین برای رنگ های سبز، زرد و… نیز می توانید به کار ببرید.

ترکیب رنگ کلاسیک سرمه ای و خاکستری

ترکیب این دو رنگ در عین سادگی بسیار شیک و زیباست. در اعصار مختلف از این دو رنگ در کنار هم استفاده شده و هنوز هم زیبایی و وقار خود را از دست نداده است.

ترکیب رنگ سرمه ای و خاکستری

ترکیب رنگ های شاد در استایل کلاسیک

استفاده از رنگ شاد شاید کمی ریسکی باشد اما این اجازه را می دهد تا شما شخصیت خود را راحت تر به دیگران معرفی کنید. فقط به یاد داشته باشید وقتی از رنگ هایی که جلب توجه می کنند استفاده می کنید، همیشه آن را با یک رنگ کلاسیک خنثی همراه کنید تا آن رنگ بهتر خود را نشان دهد. پس در استفاده از رنگ ها خجالت را کنار بگذارید.

ترکیب رنگهای شاد

ترکیب رنگهای شاد

از رنگ های شاد به طور نامحسوس استفاده کنید

این روش محبوب ترست. شما می توانید از روش لایه بندی استفاده کنید. به طور مثال رنگ غالب لباس هایتان خاکستری باشد و تنها از یک پیراهن قرمز زیر لباس تان استفاده نمایید. غیر از این می توانید رنگ ها را در اکسسوری هایتان استفاده کنید. کراوات، کلاه، ساعت و… می تواند رنگی باشد و شما امضای خود را در استایل تان با تزریق کمی رنگ به دیگران نشان دهید.

ترکیب رنگها

نکاتی برای استایل کلاسیک مردانه

  • کفش های اسپرت و کتانی نپوشید. کفش در استایل مردانه از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است بیش از اندازه در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید.
  • تیشرت های فانتزی و پیراهن های گل گلی ممنوع.
  • شلوار پارچه ای را جایگزین شلوار جین کنید.
  • جوراب سفید نپوشید.
  • مدل موهایتان هم باید کلاسیک باشد.
  • ساعت مچی را فراموش نکنید.
  • لباس های تنگ و یا گشاد نپوشید.
  • استفاده از اکسسوری برای مردان می تواند به منزله یک مشخصه باشد اما نباید در استفاده از آن اغراق شود. برخی از مردان ۱۵ مدل دستبند چرمی و فلزی را با یک ساعت مچی همراه می کنند. همچنین کراوات، دستمال جیبی، دستمال سر و دکمه سر آستین را یکجا استفاده می کنند و این می تواند خیلی شلوغ به نظر برسد. از اکسسوری باید به شکلی ظریف استفاده شود تا نشانه ای از شخصیت و استایل شما باشد.

در استایل کلاسیک مرتب بودن حرف اول را میزند لباس های شما باید اتو کرده و تمیز باشند, پیراهن تان حتما باید داخل شلوار قرار بگیرد. رنگ های جیغ برای این استایل مناسب نیستند بهترین انتخاب رنگ های خنثی هستند.

5/5 - (2 امتیاز)