هدیه مناسب روز مرد و پدر

هدیه مناسب روز مرد و پدر

یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا ، کادو گرفتن و هدیه دادن است که شاید در نظر اول بسیار ساده به نظر برسد اما وقتی در بطن ماجرا وارد می شویم ، می بینیم یکی از کارهای سخت و پیچیده است.

هدیه برای مرد

در بیشتر مواقع این آقایان هستند که برای خانم ها هدیه تهیه می کنند و خودشان متاسفانه کمتر شانس کادو گرفتن پیدا می کنند. پس روز تولد و یا روز مرد فرصت مناسبی است تا هدیه مناسبی برای آقایان تهیه کنیم. اما همیشه یک سوال در ذهن ما نقش می بندد و آن هم این است که چه هدیه ای بخریم؟ برای پیدا کردن جواب این سوال با مجله اینترنتی خرید ناب همراه شوید.

هدیه روز مرد
هدیه روز مرد

مچ‌بند هوشمند

بهترین هدیه برای مردان در مناسبت‌های خاص می‌تواند یک ساعت هوشمند جذاب و کاربردی باشد. این روزها گجت‌های پوشیدنی همه گیر شده‌اند و همه دوست دارند حداقل یکی از آن‌ها داشته باشند. آقایان در هر سن و سالی که باشند با داشتن یک مچ‌بند هوشمند خیلی خوشحال‌ترند چراکه این مچ‌بندها جدا از ظاهر شیک و اسپرت‌شان، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب و ضربان قلب را دارند. همچنین تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را به شما نشان می‌دهند. کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته قیمت مناسب این مچ‌بندهای هوشمند باعث شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند.

صندلی‌های چرخدار

اگر مردی که به دنبال هدیه برای او هستید از میز استفاده می‌کند، مدام پشت لپ تاپ نشسته تا کار کند، فیلم ببیند، بازی‌های جذاب روز را امتحان کند، پس خرید صندلی‌های چرخدار برای او بسیار کاربردی‌اند.

صندلی‌های چرخدار انواع مختلفی دارند و مارک خوب و داشتن گارانتی دو نکته ایست که بهتر است به آن‌ها توجه شود.

خرید کتاب به‌ عنوان کادو برای مردان

خرید کتاب یکی از بهترین هدایا برای مردانی است که عاشق مطالعه و کتاب هستند. می‌توانید با یافتن کتابی که با علایق و روحیات او سازگار باشد، بهترین هدیه را به او داده و او را خوشحال نمایید.

ست لوازم بهداشتی و پیرایش مردانه

این هدیه از آن دست هدیه هایی است که خیلی مورد استفاده آقایان است مخصوصا اگر از یک برند خوب باشد. همیشه نباید هدیه شما سالهای سال باقی بماند. همین که طرف مقابل تان از هدیه ای که گرفته احساس رضایت کند و تا مدت زمانی هرچند کوتاه از آن استفاده کند باعث خوشحالی است.

دوربین

یک دوربین عکاسی کامپکت لازمه‌ی هر خانه‌ای است. این دوربین‌‌ها قیمت ارزانی دارند و در جشن‌ها مناسبت‌ها بسیار به‌کار می‌آیند. کافیست تا یکی از این دوربین‌ها دست همسر خود بدهید تا تمام شب را از شما و اعضای خانواده عکس بگیرد. از طرفی هم این‌ روزها، آقایان جوان‌تر علاقه‌ی خاصی به دوربین‌های فیلم‌برداری ورزشی نشان می‌دهند. این دوربین‌ها ابعاد کوچکی دارند، سبک‌اند و در برابر آب مقاوم هستند. این دوربین‌ها را می‌توان برای فیلم‌برداری به داخل ماشین، زیر آب، کوهنوردی یا هرکجای دیگر برد و فیلم‌های جذاب و هیجان‌انگیزی با آن‌ها ضبط کرد. پس اگر قصد خرید هدیه مناسب برای آقایان جوان دارید، دوبین‌های عکاسی کامپکت و دوربین فیلم‌برداری ورزشی انتخاب‌های درجه یکی هستند.

دوربین
دوربین

کنسول بازی

دیگر این روزها همه می‌دانند که علاقه‌ به بازی‌های کامپیوتری هیچ ربطی به سن و سال ندارد. این روزها هم اکثرا همه در خانه خود یک کنسول بازی دارند. اما برای آقایانی که یک کنسول درست و حسابی ندارند و شما می‌دانید که به بازی کامپیوتری علاقه دارند، بهترین هدیه یک کنسول بازی است. شاید قیمت کنسول‌ها بالا باشد، اما نگران نباشید این هدیه یک عمر برایشان می‌ماند. از طرفی، برای آقایان جوانی که کنسول بازی دارند و وقت زیادی را در تنهایی به بازی کردن می‌گذرانند، می‌توانید یک دسته‌ی بازی اضافه هدیه بگیرید. با این کار هم آن‌ها را خوشحال کرده‌اید که می‌توانند هم‌بازی داشته باشند، هم خودتان از تنهایی درمی‌آیید و می‌توانید با آن‌ها هم‌بازی شوید.

بطری جیبی

خرید بطری جیبی با جنس مرغوب را برای راحتی بیشتر مردان در نوشیدن آب پیشنهاد می‌کنم. بطری‌های خوب هدیه‌های با دوامی‌اند که یاد شما را زنده نگاه می‌دارند. به دنبال خرید اینترنتی هدیه برای آقایان می‌گردید؟ سایت‌های زیادی چنین محصولی را برای فروش دارند.

خرید ساعت

بسیاری از مردان عاشق ساعت مچی هستند. هرگاه از کنار ساعت فروشی گذر می‌کنید، او به ویترین مغازه خیره شده و ساعت‌ها را زیر و رو می‌کند. یا انواع مدل‌های مختلف ساعت‌ های مچی را به دست می‌کند و کلکسیونی از انواع ساعت‌ها دارد؛ بنابراین می‌تواند این‌ موضوع در ذهن شما تداعی شود که ساعت مچی را برای دادن کادو به او انتخاب نمایید. مجله اینترنتی خرید ناب پیشنهاد می کند ساعت را با توجه به لباس‌هایی که همسرتان می‌پوشد و یا علاقه و سبک زندگی او انتخاب نمایید.

کیف پول

وقتی صحبت از کیف پول مردانه می‌شود، برندهای خوب بسیاری وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. بعضی از آن‌ها طرحی ساده دارند که نازک است اما در عین حال می‌توانید هر چیزی را که احتمالا نیاز خواهید داشت همراه خود هم حمل کنید در آن جا بدهید. چه آن را جیب جلو بگذارید چه جیب عقب، جلوه و ظاهری نرم و براق خواهد داشت. البته این نکته هم مهم است که اگر برای همسر یا نامزدتان کیف میخرید حتی المقدور کیف کوچکی باشد که پول نقد زیادی در آن جا نشود و ایشان مجبور شوند پول های نقدشان را همیشه در کیف شما نگه دارند.

هدفون و هدست

موسیقی عضو جدایی‌ناپذیر زندگی ماست، پس یک ابزار خوب برای بهتر شنیدن موسیقی می‌تواند یک هدیه خاص برای آقایان باشد. یک هدفون خوب می‌تواند تجربه‌ی گوش کردن به موسیقی را به طور کلی عوض کند. علاوه بر این، آقایانی که ورزش می‌کنند، زیاد با تلفن صحبت می‌کنند یا زمان زیادی را پشت فرمان می‌گذرانند را می‌توان با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر پخش موسیقی دارد، حسابی خوشحال کرد.

لباس ورزشی

بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشی است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهار تا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است.

شطرنج و بازی‌های فکری

قدیم‌ها در هر خانه‌ای یک شطرنج پیدا می‌شد که وقت دورهمی‌ها، بساط تفکر و لذت هم بپا شود.

امروزه اما خانه‌های زیادی شطرنج ندارند، اگر دوست، همسر، برادر، پدر و … شما بازی‌های فکری را دوست دارند می‌توانید برایشان شطرنج بخرید، که قیمت‌ مناسبی هم دارد.

در ضمن بازی‌های فکری در تامین سلامت ذهن ما هم نقش دارند، برای همین آن‌ها را به عنوان خرید کادو برای آقایان پیشنهاد می‌کنیم.

شطرنج و بازی‌های فکری
شطرنج و بازی‌های فکری

عطر و ادکلن

با اینکه عطر و ادکلن هدیه‌ای بسیار سلیقه‌ای است اما به‌عنوان یکی از بهترین هدایا برای مردان به شمار می‌رود. بهتر است عطر مورد علاقه کسی که می‌خواهید به او هدیه دهید را شناسایی کرده و آن را تهیه نمایید و یا اگر این موضوع را نمی‌دانید یکی از عطرهای معروف و پرطرفدار را برای هدیه به او انتخاب نمایید.

عینک آفتابی

یک جفت محافظ چشم جذاب همیشه هدیه‌ای معتبر و با ارزش به شمار می‌آید. برای خرید عینک های آفتابی هم به برند آن توجه کنید و هم به مقدار یووی آن و هم اینکه چقدر به صورت آقای مورد نظر شما می آید که برای انتخاب بهتر مقاله عینک مناسب صورت شما را مطالعه کنید.

سخن پایانی

همانطور که متوجه شدید، تنوع در خرید هدیه بسیار بالاست و باید با توجه به سن، سلیقه و سبک زندگی طرف مقابل یک هدیه مناسب را انتخاب کرد. مردها همیشه هدیه دادن را دوست دارند اما در مناسبت هایی که وجود دارد هدیه گرفتن می تواند آنها را بسیار خوشحال کند و مجله اینترنتی خرید ناب پیشاپیش روز مرد را به همه مردها و پدران تبریک می گوید.

5/5 - (2 امتیاز)