• خانه
  • گیم
  • بهترین ایستراگ و رازهای مخفی بازی GTA V
بهترین ایستراگ و رازهای مخفی بازی GTA V

بهترین ایستراگ و رازهای مخفی بازی GTA V

دنیای بازی همیشه جذابیت های خاص خود را دارد و بازی کردن یکی از تفریح هایی است که می توان به صورت حرفه ای و آماتور به آن پرداخت.

برخی از بازی ها باعث شده است که روش های کسب درآمد گیمرها بر سر زبان ها افتاده و نگاه ها به بازی یک نگاه تجاری شود. اما نباید این موضوع را فراموش کرد که حتی اگر برای کسب درآمد بازی کنید، باز هم علاقه به بازی کردن در وجود شما نهفته است.

شما هم مانند ما در مجله اینترنتی خرید ناب به بازی های استراتژیک و فکری برخورد کرده اید که با دانستن برخی از ایستراگ و رازهای مخفی بازی، می توانید روند بهتری را برای انجام دادن و به پایان رساندن بازی در پیش بگیرید که ما امروز درصدد آن هستیم که این رازهای مخفی را در مورد بازی GTA V در اختیارتان بگذاریم.

رازهای بازی GTA V

مسلماً این تعداد فروش بالا، نشان دهنده طیف وسیع کاربرانی است که این بازی را تجربه کردند؛ ولی در مجموع، کاربران این بازی چه تعداد از Easter egg و رازهای آن را کشف کرده‌اند؟ احتمالاً بسیاری از این کاربران از جمله خود شما، هنوز هم با تعدادی از ایستر اگ‌های این بازی مواجه نشده‌اید.

بنابراین کمربندهای خود را محکم کنید و در ادامه همراه ما باشید تا برخی ازجذاب‌ترین ایستر اگ‌های این بازی را به اتفاق مرور کنیم.

رازهای بازی GTA V
رازهای بازی GTA V

موجود فضایی در زیر پل

اولین راز از رازهای بازی GTA V که می‌خواهیم به آن بپردازیم در مورد موجودات فضایی است که همیشه بخش بزرگی از سری GTA بوده‌اند و در هر نسخه از این سری اشاراتی به موجودات فضایی یا سفینه‌های آنان شده. اکثر اوقات شما باید با دقت بسیار زیاد به دنبال این رازها و Easter Eggها بگردید که یافتن آن‌ها را برای بازیکنان بسیار رضایت‌بخش می‌کند.

هرچند اینبار پیدا کردن یک موجود فضایی برای بازیکنان کار دشواری نبوده است. در همان اولین صحنه بازی در بخش مقدمه، تنها کافیست تا با ماشین به زیر پل بروید تا یک موجود فضایی یخ زده را به صورت کاملاً واضح و آشکار مشاهده کنید.

به نظر می‌رسد سازندگان می‌خواستند یکی از بهترین رازهای بازی را در جایی پنهان کنند که هیچکس به دنبال آن نمی‌گردد، درست در ابتدای بازی.

پیدا کردن سفینه‌های فضایی

همانند موجودات فضایی، حضور سفینه‌های فضایی (UFO) نیز در سری بازی‌های GTA از سنت‌های دیرینه این سری به حساب آمده، که در طول سال‌ها با پدیداری در نقاط مختلف بازی، بازیکنان را غافلگیر کرده است.

این سنت در بازی GTA V نیز ادامه یافته و در حقیقت شما می‌توانید ۴ سفینه فضایی را در این عنوان پیدا کنید، اما خب یک نکته مهم در این زمینه وجود دارد.

۳ عدد از این سفینه‌های فضایی تنها پس از آن که بازیکنان بازی GTA V را ۱۰۰% کنند در نقشه ظاهر می‌شوند.

تنها سفینه فضایی که از ابتدا در نقشه بازی وجود داشته نیز حتی در آسمان قرار ندارد. بجای آن، شما می‌توانید این راز بازی GTA V را در سمت شمالی نقشه بیابید، زیرا سفینه مورد نظر در آن نقطه سقوط کرده و زیر آب غرق گشته است.

سه سفینه فضایی دیگر به ترتیب در مکان‌های Sandy Shores، در نزدیکی Fort Zancudo و نهایتاً در Mount Chiliad پدیدار می‌شوند.

وجود یک روح در Mount Gordo

در بازی GTA V راز و رمزهای متعددی وجود دارد که نیازمند دقت بالای گیمر است که بداند کدام منطقه را بگردد و آنها را پیدا کند.

اگر از آن دسته از گیمرهای حرفه ای هستید، از روح Mount Gordo اطلاع دارید. این روح مسبب اتفاقات افسانه ای است که در هر شب ساعت ۲۳ به وقوع می پیوندد و دارای یک پیش‌زمینه داستانی کامل است که مجله اینترنتی خرید ناب به گیمرها توصیه می کند این روح را دست کم نگیرند.

مردی با لباس مستر چیف در جلوی سینما

شاید زیاد از جلوی سینما رد شده باشید و تا به الان توجهی به افراد جلوی سینما نکرده باشید

اگر به افراد روبروی سینما بیشتر دقت کنید ، متوجه میشید که فردی دقیقا لباس مستر چیف رو پوشیده و اشاره کاملی به این شخصیت معروف داره ( مستر چیف یکی از شخصیت های معروف سری بازی های Halo )

این سینما کنار بانک مرکزی قرار داره و اگر GTA V رول پلی بازی کرده باشید با این سینما کاملا آشنایید.

 مثلث برمودا در GTA V

مثلث برمودای بازی GTA در  Paleto Bay قرار دارد و خیلی از گیمرها هنگام بازی GTA V Online متوجه آثار عجیب این مثلث شده اند.

 مثلث برمودا در GTA V
مثلث برمودا در GTA V

از شگفتی های رخ داده در آن می توان گفت  وقتی شما وارد این مثلث می شوید، بدون وسیله نقلیه خود به سمت عقب تلپورت شده حتی ممکن است بعضی ابزارها از لیست اقلام شما گم شوند.

صورت روی کوه

در یک طرف Mount Chilliad ممکن است یک صورت پیدا کنید که شباهت زیادی به جسی پینکمن از سریال Breaking Bad دارد که این فقط یک فرضیه است و برخی از کاربران اعتقاد دارند این چهره متعلق به یکی از سازندگان بازی GTA V است.

مرد بزنما

در بازی GTA یک پاگنده درون وجود دارد و علاوه بر آن برخی باور دارند که موجود عجیب دیگری تلفیقی از بز و یک انسان در منطقه‌ای به نام Catfish Vied Bridge وجود دارد. بزنما دارای دو پا است و افزون بر بدنی پوشیده از خز، دو شاخ هم روی سر او رویت می‌شود.

برخی می گویند که پیشینه این موجود به جنوب تگزاس و منطقه Old Alton Bridge می‌رسد. افسانه‌های محلی می‌گویند اگر یک ماشین بدون روشن کردن چراغ‌های خود از پل عبور کند، این موجود آن را به عنوان یک نشانه در نظر گرفته و ظاهر می‌شود؛ دقیقاً‌ مشابه رفتار آن در دنیای بازی.

این ایستراگ بسیار نایاب بوده و به سختی می‌توان آن را مشاهده کرد. ویدیویی هم در این‌ مورد وجود دارد که می‌توان بزنما را کنار جاده و میان بوته‌ها مشاهده کرد.

دریچه مرموز دریایی

صحبت از رازهای بازی GTA V در اعماق دریا شد، باید بگوییم که استخوان‌های غول‌آسا تنها راز نهفته در آب‌های GTA V نیستند. جستجوگران گنج یک دریچه مرموز نیز در اعماق دریا پیدا کرده‌اند. در حقیقت، این دریچه چنان در عمق دریا می‌باشد، که به دلیل فشار آب نزدیک شدن به آن غیرممکن است.

امکان وارد شدن به این دریچه وجود ندارد، اما بازیکنان پی‌برده‌اند که دریچه ذکر شده از خود یک کد ضربه‌ای (Tap Code) ساطع می‌کند.

علاقمندان و هواداران مصمم سری بازی‌های GTA این کد را ترجمه نموده و متوجه شده‌اند که پیام آن اشاره به شخصیت Roman Bellic از GTA IV دارد. خود دریچه نیز اشاره‌ای به سریال محبوب Lost بوده که هواداران آن مجموعه به محض دیدن دریچه به آن پی می‌برند.

این دریچه یکی از اشارات جالب این عنوان بوده و از جمله رازهای بازی GTA V که هنوز به صورت کامل کشف و حل نشده است.

دریچه مرموز دریایی
دریچه مرموز دریایی

سخن آخر

همراهان مجله اینترنتی خرید ناب، واضح است که تعداد رازهای مخفی بازی جی تی ای، بسیار زیاد و است و می‌توانیم آنها را در چند مطلب گنجاند. نظر شما در مورد رازهای مخفی بازی GTA V چیست، آیا توانسته‌اید این رازها را پیدا کنید؟ در بخش نظرات برایمان بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)