کسب درآمد با بازی کردن

کسب درآمد با بازی کردن

حتما مقاله روش های کسب درآمد گیمرها را مطالعه کردید و متوجه این موضوع شدید که برخی از گیمرها درآمدهایی کسب می کنند که حتی فکرش را هم نمی کنیم.

گیمرهای حرفه ای به وسایل متعددی برای بازی کردن نیاز دارد که به طور مثال می توان به صندلی مناسب گیمرها و گرافیک مناسب بازی و همچنین مانیتور مناسب گیمینگ اشاره کرد. اما کدام بازی ها موجب کسب درآمد می شوند و باعث می شوند که در کنار تفریح، درآمد هم داشته باشیم؟ مجله اینترنتی خرید در کنار شماست تا پاسخ این سوال را بدهد.

درآمد با بازی
درآمد با بازی

معرفی بازی های آنلاین با قابلیت کسب درآمد

در ادامه قصد داریم که شما را با چند بازی آنلاین و پرطرفدار که در بین گیمرها محبوب شده‌اند، آشنا کنیم هرکدام از این بازی‌های درآمدزا واقعی پتانسیل آن را دارند که بتوان از طریق بازی کردن با آن‌ها پول درآورد.

درآمد ارزی با بازی Swagbucks

Swagbucks یکی از معروف‌ترین وب سایت‌ها و برنامه‌هایی است که به کاربران خود پاداش می‌دهد. ثبت نام در این سرویس آسان است و می‌توانید با هر گوشی موبایل یا رایانه از آن استفاده کنید.

این سایت انواع مختلفی از روش‌های کسب امتیاز برای دریافت پاداش را ارائه می‌دهد که به آنها Swagbucks می‌گویند. می‌توانید در نظرسنجی شرکت کنید، در اینترنت جستجو کنید،

فیلم تماشا کنید، برای پیشنهاداتی مانند آزمایش رایگان محصولات مختلف ثبت نام کنید یا از پورتال خرید وب سایت برای کسب پاداش هنگام خرید آنلاین استفاده کنید.

مرکز بازی Swagbucks چند دسته مختلف از جمله بازی‌های پولی را ارائه می‌دهد. می‌توانید این بازی‌ها را رایگان انجام دهید، اما هیچ سودی به دست نمی‌آورید. اگر به مهارت‌های خود اطمینان دارید، این بازی‌ها، مسابقات بازیکن مقابل بازیکن با جوایز نقدی ارائه می‌دهند.

درآمد ارزی با بازی Swagbucks
درآمد ارزی با بازی Swagbucks

نکته مهم این است که برای بازی باید هزینه ورودی بپردازید. اگر برنده شوید، می‌توانید سودی کسب کنید، اما اگر بازی را ببازید، مانند هر قماری، پول خود را از دست خواهید داد. اما Swagbucks برای برخی از هزینه‌های ورودی به شما تخفیف می‌دهد.

Swagbucks همچنین بازی‌های رایگانی را نیز ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند هر روز چند Swagbuck کسب کنید.

خلاصه، شما می‌توانید با دانلود و انجام بازی‌ها بر روی موبایل خود، Swagbucks به دست آورید. به این منظور، شما باید برای پیشنهاد در سایت Swagbucks ثبت نام کنید، برنامه را دانلود کنید و شرایط خاصی مانند رسیدن به حداقل سطح را برای کسب پاداش برآورده کنید.

میزان درآمد: ۲ دلار تا ۴ دلار در ساعت

کسب درامد از بازی ساتوشی

یکی از راه‌های دیگری که شما می‌توانید با استفاده از آن اوقات فراغت خود را پر کنید و حتی به درآمد هم برسید، انجام بازی ساتوشی و کسب درآمد با بازی ساتوشی رایگان است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که این بازی جنجالی به کاربران خود بیت کوین جایزه می‌دهد. پس باید بسیار خوش شانس باشید اگر در این بازی برنده شوید.

بر خلاف سایر بازی‌هایی که  برای انجام آن‌ها شما باید در نظر سنجی‌ها شرکت کنید و یا نتایج را پیش بینی کنید، این بازی فقط در ازای دانشی که شما دارید، به شما بیت کوین می‌دهد. پس خوب است پیش از انجام هر کاری بدانید که ساتوشی دانش لازمه در همه‌ زمینه‌ها را نیز از شما می‌خواهد.

Splinterlands

اگر به کسب درآمد ارزی از بازی آنلاین فکر می‌کنید، توصیه ما به شما بازی Splinterlands است که پیش از این با عنوان Steem Monsters شناخته می‌شد. این بازی که به صورت اختصاصی در بلاکچین Hive قرار گرفته است،

در سبک‌ بازی‌های تجاری طراحی شده و برای بازی کردن با آن باید وارد دنیای کریپتوکارنسی شد. پروسه کسب درآمد ارزی در بازی Splinterlands از طریق یک گیم پلی بسیار جذاب و البته هوشمندانه پیش می‌رود و گیمرها در فضای آن، برای دریافت جوایز مختلف و متنوع با هیولاهای درون بازی به مبارزه می‌پردازند.

البته ناگفته نماند که این بازی پولساز برای نوجوانان هم مناسب است و افرادی که تمایل دارند از سنین نوجوانی وارد کسب درآمد آنلاین شوند، می‌توانند روی آن حساب ویژه‌ای باز کنند.

سازندگان بازی Splinterlands به گیمرها و علاقه‌مندان این فرصت را می‌دهند که با استفاده از کارت‌های بازی، با دیگر بازیکنان وارد دادوستد و به اصلاح خودمان معامله بشوند. این کارت‌های بازی، هم بر روی دستگاه‌های تلفن همراه و هم بر کامپیوترها و گجت‌های هوشمند قابل اجرا هستند.

بازی در Splinterlands که در سرزمین‌های مختلفی رخ می‌دهد، آن‌قدر جذاب و خفن است که در آن می‌توان با استفاده از انرژی‌های غیر طبیعی هم به کاراکترهای داخل بازی، انرژی تزریق کرد. برای مثال، علاوه بر کارت‌های بازی، معجون‌های کمیابی هم در بازی وجود دارند که برای خرید آن‌ها باید از فروشگاه بازی استفاده کرد.

بسیاری از گیمرها از طریق خرید انرژی تاریک (Dark Energie) که یک نوع ارز دیجیتال است، برای کسب درآمد ارزی، دورخیز می‌کنند؛ به عبارت ساده‌تر هرچقدر که در این بازی سرمایه‌گذاری کنید، پول بیشتری هم نصبیتان می‌شود.

مجله اینترنتی خرید ناب پیشنهاد می کند این بازی را برای یک بار هم که شده انجام دهید.

MyPoints

MyPoints یک وب سایت است که بسیار شبیه به Swagbucks است و برای فعالیت‌هایی مانند نظرسنجی، تماشای فیلم و بازی کردن پاداش‌هایی ارائه می‌دهد.

تمرکز MyPoint بیشتر بر کسب درآمد هنگام خرید است و هنگام خرید از فروشگاه یا وب سایت خرده فروشی که در این برنامه مشارکت دارد، تا ۴۰ درصد به شما پاداش می‌دهد. این سایت همچنین کوپن‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توانید هنگام خرید از آنها برای صرفه جویی بیش‌تر در پول خود، استفاده کنید.

MyPoints
MyPoints

اگر می‌خواهید هنگام بازی پاداش کسب کنید، این برنامه برای شما مناسب نیست اما می‌توانید نظرسنجی‌های MyPoints را پر کنید یا به سوالات نظرسنجی در سایت پاسخ دهید. این اقدامات به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به خرج کردن پول خود، امتیاز جمع کنید.

می‌توانید MyPoints‌های ارسال شده به حساب PayPal خود را نقد کنید یا می‌توانید آنها را برای کارت‌های هدیه خرده فروشی‌های مختلف پس انداز کنید. همچنین می‌توانید امتیاز خود را به United MileagePlus تبدیل کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا در پرواز بعدی خود در هزینه‌ها کمی صرفه جویی کنید.

Chainmonsters یا هیولاهای زنجیری

بازی هیولاهای زنجیری یا Chainmonsters از آن دسته بازی‌های آنلاین است که به صورت چندنفره یا گروهی می‌توان در آن به کسب درآمد ارزی مشغول شد.

در محیط این بازی، شما و گیمرهای هم‌دستتان می‌توانید در یک محیط بسیار بزرگ و استراتژیک به مبارزه با هیولاهای وحشتناک و پلید بپردازید. بازی هیولاهای زنجیری به نوعی، هم فال و هم تماشاست و در آن می‌توان ترسید، پول درآورد و سرگرم شد.

این بای آنلاین هم بخشی از بازی‌های فوق مدرن امروزی است که سیستم آن مبتنی بر بلاک چین Flow چیده شده است. همه NFTهای موجود در این بازی به گیمرهای آن تعلق دارد و توسط آن‌ها کنترل و مدیریت می‌شوند. توسعه‌دهندگان بازی Chainmonsters، بلاکچین Flow را انتخاب کردند، چون معتقد بودند که این فضا بهترین اتمسفر برای بازی‌های نسل جدید محسوب می‌شود.

هدف از طراحی و ارائه این بازی، ایجاد مشارکت‌های طولانی‌مدت و همچنین شکل دادن یک تجارت آنلاین است که هیچ گیمری تا حالا آن را تجربه نکرده است.

شرکت تولیدکننده این بازی، از ژانویه سال ۲۰۲۲، نسخه‌های بازی را با تکیه بر توکن‌ Access ارائه کرده‌اند و هم‌اکنون می‌توان با توجه به این جزئیات، وارد محیط درآمدزای آن شد.

به صورت کلی، ۱۳۵ Chianmon مختلف در بازی وجود دارند که گیمرها می‌توانند در طول بازی به آن‌های دسترسی داشته باشند. این Chainmonها از جمله چیزهایی هستند که گیمرها برای دستیابی به آن‌ها و کسب درآمد ارزی وارد بازی می‌شوند و می‌توانند NFTهای مخصوص (که با عنوان Crystal Chainmon شناخته می‌شوند) را به وجود بیاورند.

بازی Mistplay

Mistplay فقط بر روی سیستم عامل Android اجرا می‌شود و برای انجام بازی‌های مختلف در موبایل خود به شما پاداش می‌دهد. هنگامی که Mistplay را دانلود و اجرا می‌کنید، لیستی از بازی‌های مختلف موجود برای بازی به شما نشان داده می‌شود.

شما می توانید هر یک از این بازی‌ها را انتخاب کنید، آن را دانلود کرده و شروع به بازی کنید تا بتوانید پاداش دریافت کنید.

Mistplay دارای سه نوع ارز برای پاداش ارائه می‌دهد که می‌توانید به دست آورید: GXP ،PXP و Units.

PXP، یا امتیاز تجربه بازیکن، به حساب شما مرتبط است. هر زمان که با Mistplay بازی می‌کنید، PXP دریافت می‌کنید. داشتن سطوح بالاتر PXP همچنین میزان درآمد GXP را افزایش می‌دهد.

GXP، یا امتیاز تجربه بازی، به بازی‌های خاصی که از طریق برنامه انجام می‌دهید، وابسته است. هرچه GXP بیشتری در یک بازی داشته باشید، Units بیشتری از بازی به دست خواهید آورد.

اگر به بازی جدیدی بروید، از امتیاز  GXP صفر برای آن بازی شروع می‌کنید. GXP منقضی نمی‌شود یا کم نمی‌شود، بنابراین همیشه می‌توانید به بازی‌هایی که در گذشته بازی کرده‌اید بازگردید.

Units ارزهایی هستند که می‌توانید برای پاداش‌هایی مانند کارت هدیه استفاده کنید. تعداد Units که می‌توانید کسب کنید از بازی به بازی دیگر و میزان GXP شما در یک بازی متفاوت است. بازی‌ها می‌توانند سطوح متفاوتی از Units‌ها را در هر روز ارائه دهند، بنابراین در عین حال که حرفه‌ای شدن در یک بازی می‌تواند راه خوبی برای داشتن GXP بیش‌تر باشد، ممکن است بتوانید با انجام بازی‌های مختلف، درآمد بیش‌تری کسب کنید.

به طور کلی، شما ۳ تا ۵ دلار در ساعت درآمد دارید و می‌‌توانید پاداش‌های خود را پس از کسب حدود ۵ دلار Units دریافت کنید. در برخی موارد، می‌توانید درآمد خود را با تکمیل مرحله‌های بازی با پیوسته بازی کردن یا شرکت در مسابقات افزایش دهید.

Gods Unchained یا خدایان رهاشده

یکی دیگر از گزینه‌های ایده‌آل برای بازی‌های رایگان و آنلاین که به کسب درآمد ارزی منجر می‌شود، بازی Gods Unchained است. این بازی هم با توجه به کارت‌های مخصوص خودش مورد استفاده گیمرها قرار می‌گیرد و میلیون‌ها کاربر و بازیکن دارد.

از سال ۲۰۱۸ که اولین ورژن این بازی منتشر شد، حدود ۱۵ میلیون دلار فقط از سرمایه‌گذاری از طریق کارت‌های موسوم به Mystic Cards به دست آمده که انصافا آمار بسیار خوبی است.

Gods Unchained یا خدایان رهاشده
Gods Unchained یا خدایان رهاشده

ارز دیجیتال بومی این بازی با عنوان GODS شناخته می‌شود و از طریق آن می‌توان به کسب درآمد ارزی و بیتکوینی هم مشغول شد. جالب است بدانید که این بازی هم در فضای مبتنی بر سیستم‌های بلاکچین اجرا شده است و می‌توان با معامله از طریق ارز GODS و تبدیل کردن آن به پول فیات، از پول درآوردن لذت برد.

بسیاری از گیمرها با تکیه بر پتانسیل‌های Gods Unchained، درآمد بیتکوینی با بازی به صورت آنلاین را تجربه کرده‌اند و بسیاری دیگر با توجه به این مکانیزم به بازی کردن ترغیب شده‌اند. تیم مدیریتی و سازنده این بازی قصد دارد تا نسخه موبایلی آن را هم وارد بازار کند تا افراد بیشتری وارد دنیای خدایان رهاشده شوند.

بازی خدایان رهاشده بیشتر شبیه به سرزمین دلارهای رهاشده است که گیمرها می‌توانند با دستیابی به آن‌ها از کسب درآمد دلاری خود نهایت لذت را ببرند. تمام NFTهای این بازی بر سیستم اتریوم بنا شده‌اند و به گیمرها این فرصت را می‌دهند تا از طریق یک گیم پلی روان و ساده برای دستیابی به کارت‌ها بازی کنند.

سخن پایانی

انجام بازیهای مختلف می تواند کمک کند تا در کنار تفریح و بازی به کسب درآمد بپردازیم و البته این بدان معنا نیست که از کار اصلی خود دور شویم و تمام وقت خود را به بازی اختصاص دهیم.

مجله اینترنتی خرید ناب در این مقاله سعی کرد تا چند مورد از بازی هایی را که می توان از آنها کسب درآمد کرد را به شما خوبان معرفی کند.

5/5 - (3 امتیاز)