راهنمای شیک پوشی آقایان در تابستان

راهنمای شیک پوشی آقایان در تابستان

فصل تابستان فصل لباس ها و رنگ های خنک است. هوای گرم دست ما را برای آزادی در انتخاب لباس و رنگ های شاد و متنوع تابستانی باز می گذارد. بیشتر مـا دوست داریم تیشرت های هرچه نازک تر با رنگ هایی که تداعی کننده خنکی و سرما هستند، شلوارها و کفش های سبک بپوشیم و در کل راحتی برایمان نخستین اولویت می باشد. اما جدای از راحتی، خوش پوشی و داشتن یک استایل به روز هم مهم است چرا که لزوما نباید تیپ های تابستانه مان هر سال مثل هم و تکراری باشد و طبعاً مانند تمامی فصول دیگر تنوع خاص خود را می طلبد. در این مقاله مجله اینترنتی خرید ناب شما را با شیک پوشی در تابستان آشنا می کند.

بهترین پارچه برای لباس تابستانی

جنس پارچه لباس تابستانه، نقش مهمی در مقابله با گرما ایفا می کند. لباس هایی که خنک تر و در جذب نکردن گرما بهتر عمل کنند و از جنس مناسبی هم برخوردار باشند، دارای اولویت در انتخاب هستند ، مانند: پنبه یا نخی، پارچه کتان یا لینن، پارچه ابریشمی و غیره

لباس‌های نازک و قابل تنفس بپوشید

به دنبال پارچه مناسب باشید. زمانی که هوا گرم می‌شود پارچه‌های نخی راه‌راه، کتان، پارچه‌های درشت‌بافت و پارچه‌های پنبه‌ای سبک عمدتاً مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ که به خاطر بافت خاص خود سطح تماس کمتری با پوست دارند و همین امر فضای بیشتری جهت جریان هوا و خنک شدن شما ایجاد می‌کند.

رنگ‌های روشن‌تر بپوشید

همه‌ی ما می‌دانیم که رنگ‌های تیره، گرما و نور جذب می‌کنند و با اینکه شما تی شرت‌های مشکی را دوست دارید بهتر است آن را با رنگ‌های روشن‌تر جایگزین کنید. رنگ‌های روشن‌تر نور را منعکس می‌کنند، بنابراین تحمل گرما و حرارت راحت‌تر خواهد بود؛ با این‌ حال در نظر داشته باشید که رنگ‌های روشن‌تر متأسفانه لکه‌های عرق را بیشتر نشان می‌دهند که برای رفع این مشکل میتوان از عرقگیر در زیر پیراهن استفاده کرد.پوشاک رنگ روشن آقایان

پوشاک رنگ روشن آقایان

شلوار مناسب برای استایل تابستانه مردانه

بگذارید در این بخش نیم نگاهی به شلوارهای مناسب فصل تابستان بیندازیم. در وهله اول اکیداَ توصیه می کنیم به هیچ عنوان شلوارهای با الیاف مصنوعی را نپوشید حتی اگر ارزان تر یا شیک تر هستند. چون گرما و تعریق زیادی واقعا کلافه تان می کند. پس سراغ جین های نازک، شلوارهای کتان یا chino ها بروید که یک استایل تابستانه مردانه جذاب می سازد. حتی اگر بودجه تان محدود است و تنها می توانید یک مدل بخرید، اولویت خود را بر روی پارچه های سبک وزن و نازک بگذارید.

شلوارهای روشن در رنگ های طوسی، زیتونی، کرم و آبی روشن همراه با تیشرت های با رنگ تیره مثل سبز سیر یا قرمز انتخاب خوبیست. درصورتیکه اندام لاغری دارید دست شما برای رنگ های روشن باز است یعنی می توانید تیشرت و شلوار در توناژ رنگ های روشن انتخاب کنید و خوش تیپی و تمیزی خود را هر چه بیشتر به نمایش بگذارید. مثلا شلوار جین آبی روشن با تیشرت سفید و یا شلوار کتان زیتونی همراه با پولوشرت طوسی می تواند انتخاب خوبی باشد.

اگر دارای اضافه وزن هستید و هیکلی نسبتا چاق دارید، حتی الامکان از پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان اجتناب کنید. در انتخاب شلوار و تیشرت هم سعی کنید فقط یکی را روشن انتخاب کنید چرا که رنگ های روشن می توانند شما را چاق تر نشان دهند. می توانید پیراهن های هاوایی با زمینه مشکی و دارای طرح های شاد را امتحان کنید. چرا که این مدل تیشرت ها علیرغم رنگ زمینه تیره، بسیار خنک هستند و شما می توانید با خیال راحت آنها را با هر شلواری امتحان کنید.

نقش کفش در ایجاد یک استایل تابستانه مردانه

و اما کفش! لطفا از پوشیدن کفش هایی که قابلیت تنفس خوبی ندارند، خودداری کنید. چرا که اینگونه کفش ها علاوه بر اینکه خودتان را کلافه می کند، می تواند باعث تعریق بیش از حد و بوی بد پا گردد که در اینصورت موجبات اذیت شدن اطرافیان را نیز فراهم می کند.

کفش ها کتانی با جنس سبک و نخی برای ماه های گرم سال فوق العاده هستند، چرا که بسیار شیک بوده، با اغلب استایل ها غیر از استایل رسمی مچ می شوند، همچنین می توانند یک استایل تابستانه مردانه خوب برای شما بسازند. ولی دقت داشته باشید اگر نمی توانید کفش را بدون جوراب بپوشید، حتما از جوراب های ساق کوتاه و متناسب با رنگ کفش استفاده کنید.

صندل ها هم جزو راحت ترین مدل ها و مخصوص روزهای داغ تابستان هستند و یک تیپ روزانه می سازند. اگر دوست ندارید انگشت های پایتان دیده شود و از طرفی فکر می کنید کتانی تیپ شما را زیادی اسپرت جلوه می دهد، می توانید لوفرها را امتحان کنید و در حین یک استایل تابستانه مردانه کژوال و نیمه رسمی نیز داشته باشید.

اکسسوری ها و تیپ تابستانه مردانه

بگذارید سراغ اکسسوری های مردانه برویم. کلاه های لبه دار انتخابی خوب برای گردش و پیک نیک و دورهم های دوستانه و اغلب مردان این مدل را به مدل های دیگر کلاه ترجیح می دهند. زیرا علاوه بر محافظت از شما در مقابل نور شدید آفتاب، راحت و خوش دست هستند و تقریبا با هر استایلی ست می شوند.

عینک آفتابی مردانه اکسسوری مناسب تابستان

یک اکسسوری بسیار پر کاربرد عینک ها هستند. اگر تا بحال به هر دلیلی خرید یک عینک خوب را به تعویق انداخته اید، سعی کنید امسال حتما اینکار را انجام دهید. عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشمان، شما را باکلاس و خوش تیپ نشان می دهند. با انتحاب یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورتتان، یک استایل تابستانه مردانه برتر و برازنده را تجربه کنید.

عینک آفتابی مردانه
عینک آفتابی مردانه

ساعت مردانه

ساعت جزو اکسسوری هایی ست که خاص مردانی است که به تیپ خود اهمیت زیادی می دهند به ویژه بیزنس من ها و افراد جدی و پر مشغله که علاوه بر مدیریت زمان به تیپ خود نیز اهمیت زیادی می دهند. اگر شما جزو این افراد نیستید و ترجیح می دهید به جای برداشتن یک وسیله اضافه زمان را با گوشی خود بسنجید، ما به شما پیشنهاد می کنیم گاهی برداشتن یک ساعت اسپرت می تواند به تیپ شما تنوع ببخشد و روحیه و استایل شما را از یکنواحتی در بیاورد.

ساعت مردانه
ساعت مردانه

نکته آخر در مورد کت های تکی است که برای تیپ های تابستانه تا حدودی جزو اکسسوری ها حساب می شود به این دلیل که هوای داغ روزهای تابستان اجازه پوشیدن لباس های اضافه را نمی دهد. اما در یکسری مناسبت ها مثل جشن های نامزدی داشتن یک استایل تابستانه مردانه نسبتا رسمی ظاهر شما را خوشایند تر و مناسب موقعیتی می کند که در آن قرار دارید. بدین منظور می توانید کت های نازک کتان، کنف و یا بنگال را در رنگ های مشکی، خاکستری یا کرم انتخاب کنید.

امیدوار هستیم خواندن این مقاله در مجله اینترنتی خرید ناب توانسته باشد کمک کوچکی به شما عزیزان در انتخاب پوشاک مناسب در فصل تابستان کرده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)