شغل های پر درآمد و جذاب

شغل های پر درآمد و جذاب

درآمد مالی خوب یا همان شغل پر درآمد، قطعاً یکی از اهداف هر فردی در طول زندگی است. معمولاً باگذشت زمان بعضی شغل‌ها در بعضی مکان‌ها اوج می‌گیرند و بعضی دیگر کنار می‌روند. این موضوع به‌خاطر این است که در هر زمان نیازها و فرصت‌های هر جامعه متناسب با زمان تغییر می‌کند.

برای داشتن یک شغل خوب، نباید صرفا زمان زیادی را صرف کنید و سخت کار کنید بلکه باید هوشمندانه‌تر کار کنید و حتی می توان کسب درآمد در منزل داشت و دائما در مورد شغل خود و محیط پیرامون‌تان مطالعه کنید.

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چه شغل هایی درآمد خوبی دارند؟ برای رسیدن به جواب این سوال، مجله اینترنتی خرید ناب را دنبال کنید.

پردرآمدترین شغل های ایران

پردرآمدترین شغل ها در ایران، تنوع بسیاری داشته و هر کس بر حسب میزان علاقه، استعداد، دانش و طرز نگرش خود می تواند شغل مورد نظر را انتخاب کند. برخی از شغل ها نیاز به یک دانش و تحصیلات آکادمیک داشته که فرد بایستی قبل از انتخاب شغل، تحصیلات مورد نظر را به پایان رسانده باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

پردرآمدترین شغل های ایران
پردرآمدترین شغل های ایران

صنعت غذا

از آنجایی که خوراک از نیازهای اولیه هر انسانی است پس در هر شرایطی باید این نیاز برآورده شود. به خاطر همین نیاز ساده، این شغل و کار و هر حرفه‌ای که با مواد‌غذایی در ارتباط است، همیشه بازار خودش را دارد و درآمد و سود بالایی هم دارد که کافی است راه های افزایش انگیزه درباره صنعت غذا را بدانید.

بسته بندی:

شما می‌توانید به خدمات جانبی که کارخانه‌های مواد‌غذایی نیاز دارند هم فکر کنید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. به‌طور مثال این روزها صنعت بسته‌بندی از خود مواد‌غذایی هم بیشتر اهمیت دارد و مردم بیشتر جذب بسته‌بندی‌های خاص و متفاوت می‌شوند.

بهتر است به‌ دنبال یک یا چند ایده کسب و کار خوب باشید و در یک کارگاه کوچک به بسته‌بندی با طراحی‌های مخصوص خودتان بپردازید. ایمان داشته باشید که اگر در این کار خلاقیت به خرج دهید در کمتر از یک سال فرد ثروتمندی می‌شوید.

این روزها به راحتی می‌توان با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها یا کارگاه‌ها‌یی که پروانه بهداشت دارند، حبوبات و ادویه‌جاتی مثل فلفل، دارچین، زردچوبه و… را به‌صورت سفارشی تحویل گرفت و آن‌ها را با بسته‌بندی‌های خود و با برند خاص خودتان در بازار خاصی چون پادگان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… توزیع کرد.

صنعت گردشگری

شغل‌های مرتبط با صنعت گردشگری مانند دارندگان دفاتر توریستی و گردشگری، هتلداران و رستوران‌داران از دیگر شغل‌هایی هستند که با توجه به جاذبه و مناطق ناشناخته گردشگری ایران، به‌عنوان شغل‌های با درآمد بسیار بالا در ایران شناخته می‌شوند.

این شغل‌ها اگر با اصلاح برخی زیرساخت‌های کشور بتوانند در عرصه صنعت گردشگری بین‌الملل نیز فعالیت کنند، به درآمدهای ارزی بسیار بالاتری دست می‌یابند و می‌توانند حتی برای کشور نیز تولید ارز نمایند.

آرایشگری بانوان

اگرچه همه مشاغل آرایشگری درآمد بالایی ندارند، اما رسیدن به درآمد چند ده میلیونی در شغل هایی مانند کاشت ناخن، رنگ مو، پاکسازی پوست و میکاپ عروس، چیز عجیبی نیست.

با یک حساب سرانگشتی و با در نظر گرفتن تعداد مشتریان در طول روز، می توان حدس زد که درآمد ناخن کار، درآمد بالایی است. البته مجله اینترنتی خرید ناب لازم می داند به این نکته اشاره کند که آرایشگری شغلی با خستگی زیاد و فرسودگی جسمانی بالاست و باید مدتی را به آموزش و تمرین اختصاص دهید تا در کار خود حرفه ای شوید.

آرایشگری بانوان
آرایشگری بانوان

سوپرمارکت، شغل پردرآمد در ایران و جهان

حتی با شکل‌گیری هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، باز هم سوپرمارکت‌ها به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد در ایران محسوب می‌شوند. البته برای رسیدن به درآمد بالا از سوپرمارکت هم باید کمی صبر داشته باشیم.
اول از همه باید یک سرمایه قابل قبول برای تهیه اجناس و اجاره مغازه جور کنیم و در قدم بعد، صبر کنیم تا اهالی منطقه ما را بشناسند. اگر بتوانیم نیازهای مورد نظر مردم را برطرف کنیم، انصاف را رعایت کنیم و یک فروشنده خوش‌رو باشیم، خیلی زود یک شغل پردرآمد خواهیم داشت.
چون سود حاصل از سوپرمارکت بین ۱۰ تا ۱۵درصد است که سود خوبی محسوب می‌شود.

واسطه گری یا دلالی

شغل واسطه گری یا دلالی در هر زمینه ای یکی از کم زحمت ترین و پر سود ترین مشاغل در ایران به شمار می آید که می توان از نکات کلیدی در فروش تلفنی و واسطه گری استفاده کرد. در شغل واسطه گری که نه سرمایه نیاز دارد و نه اطلاعات و نه آموزش خاصی، می توانید با پیدا کردن مشتری برای هر چیزی سود خالص بدست بیاورید.

شغل بازاریابی که این روزها خیلی رایج شده در حیطه همین واسطه گری قرار دارد و در بازاریابی اگر بتوانید با استفاده از فنون فروشندگی مشتری ها را جذب کنید و فروش محصول را بالا ببرید پورسانت خوبی دریافت می کنید. بازاریاب های موفق درآمد زیادی دارند.

مد و لباس پردرآمدترین شغل های ایران برای بانوان

از دیگر صنایع مهم در ایران، صنعت مد و لباس است. امروزه، افراد به زیبایی و ظاهر خود بیش از دیگر جنبه های شخصیتی اهمیت داده و بخش عمده ای از درآمد خود را در این زمینه صرف می کنند.

طراحان لباس یا حتی فروشندگان لباس همه بخشی از این صنعت بزرگ محسوب می شوند. خلاقیت، علاقه، توجه به شرایط جامعه و استعداد از مهم ترین فاکتورهای بانوان موفق در این صنعت است که لازم است بیمه زنان خانه دار را برای خود در نظر بگیرند.

بازاریابی تلفنی

شغل بازاریابی این روزها خیلی فراگیر شده است. در بازاریابی اگه بتوانید با استفاده از فنون فروشندگی مشتری‌ها را جذب کنید و فروش محصول را بالا ببرید، پورسانت دریافت می‌کنید. بازاریاب‌های موفق بعضاً تا ماهی ۱۰ میلیون تومان هم درآمد دارند. امروزه با رشد کسب و کارهای آنلاین، بازاریابی و فروش تلفنی جایگزین بازاریابی فیزیکی شده است.

برنامه نویسی

یکی از آینده دار ترین و پردرآمدترین مشاغل ایران، شغل برنامه نویسی است که یکی از شغل های مناسب درونگرایان به شمار می رود.

قرن حاضر به عصر ارتباطات معروف شده و سبک زندگی مردم بیشتر به سمت کامپیوتری شدن پیش می رود. از همین رو مشاغل کامپیوتری در حال گسترش هستند و امکان فعالیت در زمینه های مختلف با درآمدهای بالا در مشاغل مرتبط با کامپیوتر و اینترنت به آسانی وجود دارد.

برنامه نویسان می توانند به صورت فریلنسری نیز فعالیت کنند و از پروژه های شخصی خود درآمد های بسیار زیادی داشته باشند. البته برای برنامه نویس شدن، نیاز به تلاش و پشتکار بسیار زیادی دارید.

برنامه نویسی
برنامه نویسی

سخن پایانی

در این مطلب با تعدادی از مشاغل پردرآمد و پرسود، آشنا شدیم که امیدوارم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از نکات گفته شده در مجله اینترنتی خرید ناب و همچنین شغل‌هایی که معرفی کردیم ایده بگیرید و برای شروع کسب و کارتان برنامه‌ریزی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)